۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
تعرفه آب و برق مسکن ملی دولتی خواهد بود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تعرفه آب و برق مسکن ملی دولتی خواهد بود

گرمسار- زارع پور، نماینده تام الاختیار وزارت نیرو در حوزه آب و برق طرح نهضت ملی مسکن، گفت: علی رغم اینکه تامین آب و برق هر واحد مسکونی ملی ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد اما تعرفه آن برای مردم دولتی است.

موسی زارع پور در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه وزارت نیرو تلاش دارد تا آب و برق مورد نیاز مسکن ملی را تامین کند، ابراز داشت: با برآورد هایی که در مجموعه وزارت نیرو صورت گرفته، هر انشعاب آب برای واحد های مسکونی ۷۵ میلیون تومان و انشعاب برق ۲۵ میلیون تومان هزینه برای دولت و وزارت نیرو در پی دارد.

وی افزود: البته هموطنان تنها تعرفه قانونی که البته بسیار ناچیز است را تنها می پردازند چرا که این تعرفه در قانون تعریف شده است لذا مابقی هزینه ها با هماهنگی با وزارت راه و شهرسازی و مجموعه دولت، تامین خواهد شد.

نماینده تام الاختیار وزارت نیرو در حوزه آب و برق طرح نهضت ملی مسکن بیان کرد: سعی وزارت نیرو بر این است که نه تنها به صورت هماهنگی های روزآمد و لحظه ای برای زیرساخت ها داشته باشیم بلکه به صورت پایدار برای سالیان متوالی، پروژه های انبوه سازی دولتی را حمایت کنیم.

به گزارش بازار، زارع پور به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی امروز از روند اجرای مسکن ملی در شهر جدید ایوانکی بازدید به عمل آوردند. قرار است ۳۰ هزار واحد مسکونی در این شهر جدید ساخته شود.

کد خبر: ۱۹۰٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha