۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
قیمت اقلام مصرفی شب یلدا افزایش نمی یابد
مدیر توسعه بازرگانی جهادکشاورزی گلستان:

قیمت اقلام مصرفی شب یلدا افزایش نمی یابد

گرگان- پهلوانان، مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان گفت: در آستانه شب یلدا افزایش قیمتی در اقلام مصرفی نخواهیم داشت.

حسین پهلوانان در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به نزدیک شدن شب یلدا، اظهار کرد: در بازار هیچ تغییر قیمتی در کالاهای اساسی و مصرفی نداریم و با برنامه ریزی های انجام شده هیچ کمبودی از نظر تامین مواد غذایی در بازار وجود ندارد.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان افزود: نظارت بر بازار همچنان ادامه دارد و از نیمه آذرماه این بازرسی ها افزایش پیدا می کند تا شهروندان با گرانی اقلام مواجه نشوند.

پهلوانان از کاهش قیمت برخی کالاهای اساسی از قیمت مصوب خبرداد و گفت: مرغ در حال حاضر به علت قدرت خرید پایین مردم ۱۰ هزار تومان پایین تر از قیمت مصوب در بازار به فروش می رسد و به طور کلی خوشبختانه بازار در حال حاضر ثبات نسبی دارد و تلاش می شود تا این ثبات برای شب یلدا حفظ شود.

وی با بیان اینکه تخلفات نانوایی ها با اجرای طرح کارت خوان نان به صورت چشمگیری کاهش یافته، گفت: در هفته گذشته ۸۹۹ مورد بازرسی از صنوف مختلف انجام شده که ۹۷ مورد مربوط به کلی فروشی ها، ۳۲۶ مورد مربوط به نانوایی ها و ۴۷۶ مورد مربوط به خرده فروش ها بوده است.

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی گلستان ضمن بیان این نکته که بر توزیع و تامین محصولات کشاورزی در بازار بازرسی های مدوام انجام می شود، بیان کرد: نظارت بر قیمت محصولات کشاورزی در بازار در ۱۴ شهرستان استان توسط ۳۸ کارشناس در قالب ۱۹ تیم همه روزه در حال انجام است.

پهلوانان عنوان کرد: از این تعداد بازرسی ۲۳ تخلف ثبت شده که ۱۸ مورد مربوط به نانوایی های استان با ارزش ریالی این حدود ۲۹۵ میلیون ریال بوده است.

به گفته وی، از آغار طرح مردمی سازی یارانه ها تا کنون ۲۹ هزار و ۸۴۷ بازرسی بازار و صنوف مختلف در استان انجام شده است.

کد خبر: ۱۹۰٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha