۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
ارائه خدمت جدید در مراکز معاینه فنی خودرو
مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی اعلام کرد

ارائه خدمت جدید در مراکز معاینه فنی خودرو

گویا، مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی از فراهم شدن امکان دریافت نوبت تلفنی از طریق سامانه ۹۶۰۰۶۰۰۰ در برخی مراکز معاینه فنی خودروی پایتخت خبر داد.

به گزارش بازار، محمدرضا گویا گفت: بمنظور مدیریت توزیع مراجعات به مراکز وکاهش معطلی شهروندان، از ابتدای آذر امسال، در واحد امور مشتریان خدمات نوبت گیری تلفنی از طریق سامانه ۹۶۰۰۶۰۰۰ امکان پذیر شده است.

مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی افزود: در ابتدای اجرای این خدمت جدید، ارائه نوبت سامانه ۹۶۰۰۶۰۰۰ در سه مرکز بیهقی، چمران و شقایق انجام و در صورت افزایش تقاضا تعداد مراکز نیز اضافه خواهد شد.

محمدرضا گویا تاکید کرد: امکان نوبت گیری اینترنتی از طریق سامانه تهران من یا سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به قوت خود باقیست و این روش فقط برای مشتریانی که برای مراجعه با وقت قبلی به اینترنت دسترسی ندارند راه اندازی شده است.

مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی در خصوص به حداقل رسیدن زمان انتظار شهروندان برای دریافت معاینه فنی هم گفت: در حال حاضر در حدود ۴ هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کند و تقریبا همه مراکز صف انتظار ندارد و شهروندان می‌توانند در کمتر از نیم ساعت، معاینه فنی خودروی خود را دریافت کنند.

محمدرضا گویا افزود: مطابق با قانون خودروها از زمان تولید به مدت چهار سال از انجام معاینه فنی معاف بوده و شهروندان باید به ماه تولید خودروی خود توجه کنند.

مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی گفت:بر این اساس در آذر ماه، خودروهای تولید داخل آذر ۱۳۹۷ و ماقبل و وارداتی نوامبر ۲۰۱۸ و ماقبل مشمول دریافت معاینه فنی می‌شوند.

محمدرضا گویا افزود: برای به حداقل رسیدن زمان انتظار و روبرونشدن با صف‌های طولانی در مراکز معاینه فنی شهر تهران، شهروندان منتظر پایان اعتبار گواهی معاینه فنی خودروی خود نباشند و پیش از ماه‌های شلوغ، به این مراکز مراجعه کنند یا حتی می‌توانند با توجه به لزوم نیاز به کنترل مستمر وضع آلایندگی و ایمنی خودرو، بیش از یکبار در سال به مراکز مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی افزود: در صورت استفاده از زمان‌های خلوتی مراکز در سال جاری و پیش بینی این راهکار، مراجعه در سال‌های آتی نیز به سهولت و بدون معطلی انجام خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۰٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha