۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
اصلاح جزئی قیمت بیت کوین در بازار| روند قیمت همچنان صعودی است
تحلیل بازار رمزارزها؛

اصلاح جزئی قیمت بیت کوین در بازار| روند قیمت همچنان صعودی است

قیمت بیت کوین با اندکی اصلاح به ۱۶۵۵۸ دلار رسیده و حجم بازار آن نیز به ۱۸ میلیارد دلار کاهش یافت.

به گزارش بازار، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه با اندکی اصلاح به ۱۶۵۵۸ دلار رسیده و حجم بازار آن نیز به ۱۸ میلیارد دلار کاهش یافت. با این حساب، طی شبانه روز گذشته، قیمت بیت کوین حدود ۰.۵ درصد کاهش یافته و بنا بر اعلام وب سایت CoinMarketCap، این رمزارز همچنان رتبه نخست بازار را در اختیار دارد. با اینحال، ارزش بازار بیت کوین از ۳۴۸ میلیاد دلار در روز گذشته به ۳۱۸ میلیارد دلار کاهش یافته است.

کل حجم بیت کوین های منتشر شده نیز ۲۱ میلیون توکن اعلام شده که از این تعداد، ۱۹۲۱۷۸۱۸ بیت کوین در گردش قرار دارد.

اصلاح جزئی قیمت بیت کوین در بازار| روند قیمت همچنان صعودی است

پیش بینی قیمت بیت کوین

در حال حاضر، بیت کوین در محدوده بسیار کم نوسان بین ۱۶۳۰۰ تا ۱۵۸۰۰ دلار معامله می شود. در بازه زمانی چهار ساعته، قیمت بیت کوین در حال حاضر بالاتر از سطح ۲۳.۶% فیبوناچی اصلاحی ۱۶۴۰۰ دلار قرار داشته و شکست این سطح می تواند محدوده معاملات بعدی را تعیین کند.

اگر بیت کوین به زیر سطح ۲۳.۶% Fib اصلاح شود، در معرض سطوح Fib ۳۸.۲% ۱۶۲۷۵ دلار و سطح Fib ۶۱.۸% ۱۵۹۰۰ دلار قرار خواهد گرفت.

شاخص های فنی پیشرو، مانند RSI و MACD، بین محدوده خرید و فروش در نوسان قرار دارند که نشان دهنده عدم تصمیم قطعی سرمایه گذاران برای خرید یا فروش است. از سوی دیگر، میانگین متحرک ۵۰ روزه، بیت کوین را نزدیک به سطح مهم ۱۶۴۵۰ دلار نگه می دارد که نشان دهنده احتمال بالای ادامه روند صعودی است.

اگر خریداران وارد بازار شوند، یک شکست صعودی به سطح ۱۶۷۸۵ دلار می تواند بیت کوین را در عرض چند روز به ۱۷۰۰۰ دلار برساند.

کد خبر: ۱۹۰٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها