۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
اعتصاب رانندگان قطار در انگلیس

اعتصاب رانندگان قطار در انگلیس

اعتصاب رانندگان قطار شاغل در ۱۱ شرکت حمل و نقل ریلی انگلیس، فعالیت شماری از شرکت‌ها را به کلی متوقف و خدمت رسانی سایر شرکت‌ها را محدود کرده است.

به گزارش بازار، اعتصاب رانندگان قطار شاغل در ۱۱ شرکت حمل و نقل ریلی انگلیس، فعالیت شماری از شرکت‌ها را به کلی متوقف و خدمت رسانی سایر شرکت‌ها را محدود کرده است.

اعتصابی دیگر و اختلال بیشتر در آمد و شد مسافران؛ این بار نوبت اعتصاب رانندگان قطار بود. اتحادیه آن‌ها می‌گوید هنوز حقوق اعضایش افزایش نیافته است و دولت باید برای حل اختلاف کمک کند.

میک ولان، دبیرکل اتحادیه رانندگان قطار (ASLEF): نمی‌خواهیم سایر کارگران و مردم سختی بکشند، اما تنها راهی بود که می‌توانستیم خواسته‌های خود را برآورده سازیم. مایلم اعلام کنم در آستانه حل اختلافات هستیم، اما علت اصلی اختلاف هنوز پابرجاست.

برخی از شرکت‌هایی که رانندگان قطارهایشان اعتصاب کرده اند، قادر به ارائه هیچ خدمتی نیستند و خدمات سایر شرکت‌ها بسیار محدود است. یعنی هزاران مسافر باید دربرنامه سفرشان تجدید نظر کنند، اما اتحادیه رانندگان قطار باور دارد مردم از این اقدام حمایت می‌کنند. مسئولان صنعت حمل و نقل ریلی می‌گویند شمار مسافران و عایدی شرکت‌ها هنوز به مقدار پیش از همه گیری کووید نرسیده است، بنابراین برای افزایش حقوق کارکنان باید تغییراتی در برنامه کاری داده شود.

کد خبر: ۱۹۰٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha