۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
رویکرد جدید آگاهی رسانی با تولید محتواهای جذاب و کوتاه
رئیس اداره ارتباطات راه استان تهران خبر داد

رویکرد جدید آگاهی رسانی با تولید محتواهای جذاب و کوتاه

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران از تولید موشن گرافی‌های حداکثر سه دقیقه‌ای و پخش از شبکه های ۱، ۳ و ۵ رسانه ملی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی (تهران)، آتینا محمدیان روشن گفت: طبق قرارداد بند چ قانون بودجه کشور و طی تفاهم نامه انجام شده با صدا و سیما تاکنون ۴ موشن گرافی با فرمت های پخش تلویزیونی و پخش در سایتها و فضای مجازی با موضوعات: پیش فروش مسکن، آشنایی با نوعیت زمین (کمیسیون ماده ۱۲) و مقابله با زمین خواری تهیه کرده ایم که بازخورد خوبی نیز بین مخاطبان در تمام گروههای سنی داشته است.
وی افزود: آگاهی رسانی به شهروندان با تولید محتواهای جذاب از سیاستهای اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است و در این خصوص از گزارش عملکرد صرف که جز وظایف ذاتی روابط عمومی ها است کمی فاصله گرفته ایم و به سمت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درخصوص قوانین و مقررات پیش می رویم.
محمدیان روشن تصریح کرد: در دور اول و دوم تولید موشن گرافی های کوتاه به سراغ مفاهیم زمین شهری و بخشنامه ها و مقررات املاک و زمین رفته ایم و در دفعات بعدی مفاهیم مسکن، ضرورت نوسازی بافتهای فرسوده و ... را در ساخت موشن گرافی ها و استاپ موشن ها لحاظ خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۹۰٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha