۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
تعمیر تخصصی لوازم خانگی در کرج با ماهان سرویس

تعمیر تخصصی لوازم خانگی در کرج با ماهان سرویس

لوازم خانگی از جمله وسایلی هستند که وجود آن ها در هر خانه ای ضروری است. اما این وسایل مانند هر وسیله دیگری پس از مدتی استفاده از آن ها دچار خرابی و مشکل می شوند.

به گزارش بازار، لوازم خانگی از جمله وسایلی هستند که وجود آن ها در هر خانه ای ضروری است. اما این وسایل مانند هر وسیله دیگری پس از مدتی استفاده از آن ها دچار خرابی و مشکل می شوند. در این صورت باید جهت تعمیر لوازم خانگی و یا تعویض آن ها به مراکز معتبر مراجعه کنید.
در این مطلب نکاتی را در رابطه با تعمیرات لوازم خانگی و عمر مفید آن ها بررسی کرده ایم که موجب می شود دستگاه معیوب بهتر تعمیر شود . 

 ۴ نکته  برای مراقبت و نگهداری از لوازم خانگی 

۱.    از لوازم اصل و برندهای معتبر استفاده کنید

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید لوازم خانگی باید به آن توجه کنید این است که از لوازم اصلی استفاده کنید. اگر جهت خرید وسایل برقی  به مراکز معتبر مراجعه کنید می تواند تا حد زیادی به اصل و با کیفیت بودن دستگاه خریداری شده اطمینان داشته باشید. 
دستگاه های تقلبی و برندهای نامعتبر و گمنام می توانند شما را دچار هزینه های متعدد تعمیر و خرید مجدد دستگاه نمایندو زیرا  معمولا پس از مدتی استفاده، دستگاه مجدداً به تعمیر نیاز خواهد داشت و در نهایت مجبور که خرید دستگاه جدید خواهید شد .

۲.    به نظافت لوازم خانگی خود توجه کنید

ممکن است هنگامی که لوازم خانگی خود را جهت عیب یابی نزد یک تعمیر کار برده اید به شما بگوید که دلیل خرابی از تجمع کثیفی ها و عدم نظافت باشد.

وسایلی مانند یخچال که مستقیماً با مواد غذایی در ارتباط هستند باید به صورت دوره ای و منظم تمیز شوند. در صورتی که ذرات مواد غذایی درون دستگاه باقی مانده باشند، ممکن است امواج  دستگاه با آن ذرات برخورد کنند و در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد کنند. در نتیجه توصیه می شود به نظافت لوازم خانگی خود توجه داشته باشید تا علاوه بر افزایش طول عمر آن ها، کمتر به تعمیرات نیاز پیدا کنند.

۳.    فیلتر های تهویه را تمیز کنید

تقریبا اکثر لوازم خانگی دارای فیلتر تهویه می باشند که این فیلتر ها به طور طبیعی پس از مدتی کثیف می شوند و دیگر قادر به انتقال جریان هوا در دستگاه نمی باشند. توصیه می شود حداقل ماهی یک بار این فیلتر ها را تمیز کنید تا بتوانند وظیفه خود را به درستی انجام دهند و جریان هوا را به خوبی منتقل کنند. در برخی از یخچال فریز ها این فیلتر ها به صورت یکبار مصرف می باشند و پس از کثیف شدن باید آن ها را تعویض کنید.

۴ . قطعاتی که شکسته شده اند را تعویض کنید 

گاهی ممکن است پیش بیاید که در لوازم خانگی شما قطعه ای شکسته باشد ولی دستگاه همچنان به فعالیت خود ادامه دهد. در این مواقع بهتر است که هر چه سریعتر به یک تعمیرکار مراجعه کنید و قطعه شکسته شده را تعویض کنید؛ زیرا ممکن است این قطعه به دیگر قطعه هایی که سالم هستند آسیب برساند و شما مجبور شوید هزینه بیشتری را برای تعمیر کردن دستگاه خود پرداخت کنید.

تعمیر تخصصی لوازم خانگی در کرج با ماهان سرویس

ماهان سرویس یکی از مراکز معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی، مایکروویو وغیره می باشد.
این مرکز واقع در کرج است و بیش از ۱۵ سال است که در این زمینه فعالیت می کند و توانسته است با ارائه خدمات با کیفیت و تعمیر لوازم خانگی در سریع ترین زمان ممکن رضایت مشتریان را جلب کند.
ماهان سرویس علاوه بر تعمیرات، خدمات سرویس های دوره ای لوازم خانگی را نیز ارائه می دهد. به طور کلی تمام لوازم خانگی الکترونیکی باید هر ۶ ماه یا سالی یک بار سرویس شوند تا عملکرد خود را حفظ کنند و همچنین در مصرف برق صرفه جویی کنند.
تکنسین های ماهان سرویس از افرادی تشکیل شده است که آموزش های لازم جهت کسب مهارت کافی برای تعمیر انواع لوازم خانگی دیده اند و توانایی این را دارند که تمامی مشکلات لوازم خانگی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند.

۴ دلیل برای استفاده از خدمات ماهان سرویس

۱.    داشتن تخصص و علم به روز در این زمینه

تکنسین های ماهان سرویس در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دارای تخصص و همچنین مدرک تخصصی می باشند و توانایی تشخیص دقیق مشکل دستگاه شما را دارند.  شما همچنین می توانید از تکنسین های ماهان سرویس در مورد نحوه استفاده اصولی و نگهداری از لوازم خانگی برای سالم نگه داشتن آن ها و همچنین افزایش طول عمر آن ها مشاوره رایگان بگیرید.

۲.    استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته 

عیب یابی و تعمیر برخی از قسمت های حساس لوازم خانگی بدون استفاده از بزار و تجهیزات مناسب سخت است .این کار همچنین ممکن است به دستگاه آسیب جدی برساند.
در نتیجه نیروهای ماهان سرویس با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته شروع به عیب یابی و سپس تعمیر قطعات مختلف لوازم خانگی شما می کنند، و از رسیدن آسیب جدی به دستگاه نیز جلوی گیری می کنند.

۳.    رعایت ایمنی

تعمیر یک دستگاه الکتریکی معیوب بدون داشتن علم و مهارت کافی می تواند خطرناک باشد و همچنین منجر به حوادثی مانند شوک الکتریکی، سوختگی و یا انفجار شود.
از آنجایی که تکنسین های ماهان سرویس در این زمینه بسیار ماهر و با تجربه هستند، می توانند با رعایت کامل ایمنی، پیچیده ترین مشکلات لوازم خانگی را بر طرف کنند.

۴.    پیشگیری از آسیب های احتمالی

در صورتی که کار تعمیر دستگاه خود را به تکنسین ها ماهان سرویس بسپارید، دستگاه شما تا مدت ها پس از تعمیر به خوبی کار می کند. آن ها عواملی را که ممکن است در آینده برای دستگاه شما مشکا ایجاد کنند را شناسایی می کنند و مشکل آن ها را بر طررف می کنند.
در هر زمانی که نیاز به تعمیرات لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی و غیره داشتید می توانید با ماهان سرویس تماس بگیرید و از خدمات آن مانند مشاوره رایگان، بهره مند شوید.
از جمله خدماتی که ماهان سرویس ارائه می دهد می توان به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج ، تعمیر ماشین لباس شویی بوش در کرج و  تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج اشاره کرد.
برای تعمیر لوازم خانگی در منزل در تمام نقاط کرج ، با ماهان سرویس تماس بگیرید. 

۰۹۳۵۳۰۰۱۶۹۵


www.arvandoxin.com

کد خبر: ۱۹۰٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha