۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
راه اندازی سرویس ایموجی در اپلیکیشن پیامک اندروید!
تازه های نرم افزاری؛

راه اندازی سرویس ایموجی در اپلیکیشن پیامک اندروید!

منابع نزدیک به گوگل از تلاش این شرکت برای راه اندازی سرویس ارسال ایموجی و واکنش به پیامک های دریافتی با استفاده از ایموجی برای کاربران خبر دادند.

به گزارش بازار، منابع مطلع نزدیک به گوگل از تلاش این شرکت برای راه اندازی سرویس جدید در اپلیکیشن پیامک اندروید خبر دادند که کاربران را قادر می سازد تا با ارسال ایموجی دلخواه و گرافیکی به متن های پیامک (SMS) دریافتی واکنش نشان دهند.

بر اساس این گزارش، تاکنون برخی از ایموجی ها مانند خنده، گریه، لایک، عصبانیت و تعجب برای اپلیکیشن پیامک رسانی اندروید طراحی شده و گوگل در حال کار برای افزودن ایموجی های بیشتر به این فهرست است.

بنا بر ادعای وب سایت ۹to۵Google که خبرهای گوگل را پیش از اعلام رسمی منتشر می کند، کاربران برای استفاده نسخه آزمایشی از این اپلیکیشن و جایگزین سازی آن به جای اپلیکیشن عادی خود می توانند از نسخه بتا استفاده نمایند. البته این قابلیت فعلا برای پیام های RCS فعال شده و برای فعالسازی آن روی نسخه SMS باید اندکی صبر کرد.

گوگل قرار است در نهایت، بسیاری از ایموجی های مرسوم و متداول مورد علاقه کاربران در پیام رسان های اینترنتی را به سرویس پیامک سیستم عامل اندروید خود اضاف نماید. برای استفاده از این سرویس، درست مانند آنچه در تلگرام انجام می دهید، کافی است به گوشه هر یک از پیام های مد نظر خود ضربه بزنید تا فهرست ایموجی ها برای شما نشان داده شود.

کد خبر: ۱۹۰٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha