۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
تامین زمین ساخت ۳۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تامین زمین ساخت ۳۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر

بوشهر- دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از تامین زمین ساخت ۳۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد.

محمود دستغیبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: دولت سیزدهم در راستای احداث خانه برای افراد کمتر برخوردار از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌برد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: طرح جهش تولید مسکن از طرح‌های بسیار مهم بوده که مورد توجه مردم بویژه اقشار مستضعف قرار گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطر نشان کرد: تعهد ایجاد مسکن در استان بوشهر طی چهار سال، ۴۳ هزار واحد مسکونی است که سالانه ۱۱ هزار واحد را شامل می‌شود.

دستغیبی تصریح کرد: در حال حاضر و در سال نخست اجرای طرح، عملیات اجرایی احداث ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در چند مرحله در استان انجام شده و امیدوارم با تامین آورده متقاضیان، شاهد تکمیل واحدها باشیم.

وی از تامین زمین ۳۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر خبر داد و گفت: این اراضی برای احداث ۳۶ هزار واحد مسکونی آپارتمانی تامین شده و تغییر کاربری زمین‌ها برای ساخت مسکن نیز انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر ابراز داشت: تاکنون از مجموع ثبت‌نام کنندگان در اجرای طرح جهش تولید مسکن در استان، بیش از ۱۵ هزار نفر واجد شرایط هستند و بیش از ۳۰ درصد افراد نسبت به پرداخت آورده اولیه اقدام کرده‌اند.

کد خبر: ۱۸۹٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha