۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
نانواها از برنامه‌های حمایتی دولت محروم شدند
مدیرعامل اتحادیه خبازان گلستان:

نانواها از برنامه‌های حمایتی دولت محروم شدند

گرگان- مدیرعامل اتحادیه خبازان استان گلستان گفت: پس از شیوع بیماری کرونا دولت بسته‌های حمایتی برای صنوف مختلف ارائه کرد اما نانواها از برنامه‌های حمایت دولت محروم شدند.

رضا حجی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در زمان شیوع بیماری کرونا که اکثر مشاغل و صنوف تعطیل شدند و مباحث قرنطینه‌ای اعمال شد، نانواها در بدترین شرایط به ارائه خدمات مشغول بودند.

وی به کمبود ماسک و اقلام بهداشتی و الزام به اجرای پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها اشاره کرد و افزود: در شرایطی که ماسک در بازار استان نایاب شده بود، اتحادیه خبازان استان در سه مرحله و در هر مرحله پنج عدد ماسک در بین نانوایی‌های استان توزیع کرد.

مدیرعامل اتحادیه خبازان استان گلستان ادامه داد: هم‌اکنون دو هزار و ۴۴ نانوایی آزادپز و دولتی در گلستان فعال است که حمایت‌های دولتی مشمول آن‌ها نشده است.

وی اضافه کرد: در ایام شیوع کرونا هیچ واحد نانوایی تعطیل نشد و کارگران مشغول در این حوزه بیکار نشدند اما دولت برنامه حمایتی از نانواها و فعالان این عرصه ندارد.

حجی زاده خاطرنشان کرد: در سالجاری حقوق کارگران و هزینه آب و برق و همچنین بیمه افزایش یافته است در این شرایط انتظار می‌رود حمایت‌های ویژه دولت مشمول نانواها و کارگران شاغل در این حوزه شود.

کد خبر: ۱۸٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha