۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
تحقق پرداخت غرامت بیمه محصولات کشاورزی در اردبیل
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تحقق پرداخت غرامت بیمه محصولات کشاورزی در اردبیل

اردبیل- تقی‌زاده، رئیس جهاد کشاورزی اردبیل گفت: پیگیری‌های لازم با صندوق بیمه کشاورزی کشور برای پرداخت غرامت بیمه محصولات کشاورزی در استان اردبیل محقق شده است.

نادر تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای پرداخت مطالبات کشاورزان و گندمکاران که به عنوان یکی از ضرورت‌های اساسی در استان اردبیل محسوب می‌شود اقدامات اساسی به عمل آمده و پیگیری‌های لازم با صندوق بیمه کشاورزی کشور برای پرداخت غرامت بیمه محصولات کشاورزی محقق شده است.

وی بیان کرد: بقیه مطالبات کشاورزان خسارت دیده نیز در اسرع وقت پرداخت می‌شود که به همین منظور رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم به عمل آمده و امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی به کشاورزان زحمتکش و رفع مطالبات آنان گام‌های اساسی برداشته و مسائل و مشکلات را به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: کاهش ضریب نفوذ بیمه در مناطق استان اردبیل و افزایش نفوذ بیمه در استان برای افزایش تنوع بیمه و تناسب پرداخت با اصلاح میزان خسارت از اهم مواردی است که برای اجرای آن اقدامات اساسی به عمل آمده و امیدواریم شرایط لازم را برای بیمه محصولات کشاورزی بتوان فراهم کرد.

تقی‌زاده تصریح کرد: رفع چالش‌ها و مشکلات بیمه محصولات کشاورزی با همکاری مسئولان و با هدف اصلاح مقام‌های بالاتر نیز جزو اولویت‌های اساسی است و درصدد هستیم به عنوان اقدامات مهم در بخش کشاورزی برنامه ریزی‌های اساسی داشته و شرایط تشکیل پرونده غرامت بیمه و پرداخت آن را تسهیل بخشی کنیم.

وی اظهار کرد: در نظر داریم با توجه به این که اقدامات اساسی برای توسعه حوزه کشاورزی در استان محقق شود و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل پوشانده و شاهد رفع مشکلات و مطالبات کشاورزان استان در آینده‌ای نزدیک باشیم که این موضوع در حال حاضر جزو اولویت‌های مهم و اساسی است.

کد خبر: ۱۸۹٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha