۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
جلب اطمینان سهامدارن در پی بیمه سهام| صنایع جذاب در شرایط فعلی بازار کدامند؟
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار مطرح کرد

جلب اطمینان سهامدارن در پی بیمه سهام| صنایع جذاب در شرایط فعلی بازار کدامند؟

دهقانی کارشناس بازار سرمایه گفت: با حمایت دولت از بازار سرمایه مبنی بر بیمه کردن سهام، اطمینان بهتری نسبت به ارزنده بودن بازار حاصل و این نشان از پایان اصلاح بازار و کم ریسک بودن قیمت های فعلی است.

سمیه شوریابی؛ بازار: افشین دهقانی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در خصوص وضعیت بازار بورس اظهار داشت: با حمایت دولت از بازار سرمایه مبنی بر بیمه کردن سهام سهامداران، اطمینان بهتری نسبت به ارزنده بودن بازار سهام حاصل شد و این نشان از پایان اصلاح بازار و کم ریسک بودن قیمت های فعلی است.

در صورتی که اتفاق خاصی به لحاظ شرایط سیاسی رخ ندهد شاخص به سمت محدوده یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحدی و یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی حرکت خواهد کرد

دهقانی در ادامه می‌گوید: امروز چهارشنبه دوم آذر ماه، پایان مهلت بیمه سهام بود و بسیاری از سهامداران پرتفوی خود را بیمه کردند، بازار سرمایه نیز کف سازی خوبی انجام داده است و به اعتقاد بنده از روز شنبه بازار با صلابت بهتری معاملات خود را شروع می‌کند و روند صعودی خوبی شکل خواهد گرفت و بازار با حرکت رو به بالا همراه خواهد شد.

تثبیت جایگاه شاخص و تداوم رشد

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۴۱۰ هزار واحدی جایگاه خود را تثبیت کرده است، ابراز داشت: در صورتی که اتفاق خاصی با توجه به شرایط سیاسی رخ ندهد شاخص به سمت محدوده یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحدی و نیز یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی حرکت خواهد کرد.

دهقانی در انتها با اشاره به صنایع برتر بازار خاطر نشان کرد: دو گروه غذایی و بانکی به لحاظ نموداری شرایط خوبی خواهند داشت و همچنین بانک ها با فروش املاک و دارایی های مازاد خود احتمالاً گزارشات خوبی خواهند داد.

کد خبر: ۱۸۹٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha