۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
۳۰۰ واحد صنایع جدید در مازندران گازرسانی شد
در گفتگو با بازار؛

۳۰۰ واحد صنایع جدید در مازندران گازرسانی شد

ساری- مایلی رستمی، سرپرست شرکت گاز مازندران از بهینه سازی سوخت موتورخانه های هزار مشترک در استان خبر داد و گفت: امسال ۳۰۰ صنایع در استان گازدار شدند.

قاسم مایلی رستمی در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر رعایت الگوی مصرف گاز، بهینه سازی سوخت موتورخانه ها برای جلوگیری از مصرف غیرمتعارف را لازم دانست و گفت: موتورخانه های هزار مشترک در حال بهینه سازی است.

وی ایمن سازی موتورخانه ها، بخاری ها و دودکش ها را مسئله مهم بیان کرد و گفت: صرفه جویی در مصرف در تامین انرژی پایدار و مطمئن کمک کننده است.

وی با عنوان این که گازبهای مشترکان معلولان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد رایگان است، افزود: در صورت تخطی از الگوهای مصرف، اضافه مصرف آن ها با نرخ معمول محاسبه می شود.

مایلی رستمی با بیان این که در سال جاری ۶۰ هزار مشترک در استان اضافه شد، افزود: از این تعداد ۳۰۰ مشترک صنعتی هستند و لازم از است از طریق بهینه سازی موتورخانه ها تراز مصرف را رعایت کنیم.

سرپرست شرکت گاز مازندران با عنوان این که نصب کنتور گاز مشترکان جدید در استان به روز است، اظهار داشت: تامین کنتور به روز بوده و مشکل و کمبودی در این حوزه نداریم و ظرف زمانی ۴۸ ساعته باید گاز مشترکان جدید برقرار و وصل شود.

کد خبر: ۱۸۹٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha