۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
موانع شرکت فولاد صنعت شاهرود بررسی شد| پیگیر ارائه زیرساخت‌ها هستیم
رئیس کل دادگستری استان سمنان:

موانع شرکت فولاد صنعت شاهرود بررسی شد| پیگیر ارائه زیرساخت‌ها هستیم

شاهرود- رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه در بازدید از شرکت فولاد شاهرود موانع و مشکلات احصا شد، گفت: برای تامین خدمات زیرینایی مورد نیاز شرکت پیگیری‌هایی انجام گرفته است.

به گزارش بازار، محمد جعفر عبدالهی در حاشیه بازدید از شرکت فولاد شاهرود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در بازدید از شرکت فولاد صنعت شاهرود مشکلات احصا و موانع مورد بررسی قرار گرفتند، تاکید کرد: سرمایه گذار و مسئولان استانی و شهرستانی توضیحات لازم درباره موانع پیش پای این شرکت را ارائه کرده اند.

وی با بیان اینکه پیگیر رفع موانع شرکت هستیم، افزود: تأمین خدمات زیربنایی مانند آب و گاز، برق و ... از جمله خواسته‌های مهم این شرکت است که قول مساعد مسئولان در زمینه پیگیری این موضوع را شاهد بودیم.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه مدیران ادارات آب، توزیع و تولید برق، گاز، صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان امروز حضور داشتند، تاکید کرد: خواستار کمک به واحدهای تولیدی هستیم تا بتوانیم اشتغال و تولید را ارتقا بدهیم.

عبدالهی با بیان اینکه حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و کارآفرینی ارکان مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و قوه قضائیه است که در این زمینه اقدامات لازم صورت خواهد گرفت، گفت: هر کجا نیاز به همکاری باشد دستگاه قضایی پیشگام است.

وی افزود: مدیرعامل شرکت فولاد صنعت شاهرود قول مساعد را داده که فاز اول این کارخانه تا پایان سال جاری در شاهرود به بهره برداری برسد.

به گزارش بازار، شرکت فولاد صنعت شاهرود در فاز اول خود به تولید میلگرد خواهد پرداخت. گفتنی است کم آبی همیشه از جمله مشکلات و موانع تولید در استان سمنان به خصوص شهرستان شاهرود بوده است.

کد خبر: ۱۸۹٬۵۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha