۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
توسعه سرویس های مبتنی بر فیبر نوری در اولویت مخابرات منطقه کردستان است
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

توسعه سرویس های مبتنی بر فیبر نوری در اولویت مخابرات منطقه کردستان است

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان توسعه سرویس های مبتنی بر فیبر نوری را یکی از اولویت های اصلی در این استان عنوان کرد و گفت: اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت در نشست تقدیر از فعالان عرصه ارتباطات شرکت مخابرات ایران گفت: با فعالیت های صورت گرفته، استان کردستان به عنوان یکی از استان های برتر در حوزه تحقق درآمد برگزیده شده است که ادامه مسیرهای فیبرنوری تجاری نقش عمومی در این بخش دارد.

وی ضمن اشاره به فعالیت ها و اقدامات مثبت مخابرات منطقه کردستان برای خدمت رسانی بهتر به مردم، عنوان کرد: یکی از مهمترین پروژه ها در استان کردستان توسعه سرویس های مبتنی بر فیبر نوری و تانومای تجاری است.

وی افزود: علی رغم خنثی نبودن استان، با انعقاد قرارداد با ۸۳ سازمان و نهاد، منابع مناسبی را برای مخابرات منطقه جذب کرده ایم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: در حوزه شهرستان، باند ظرفیت های زیادی وجود دارد که با برنامه های پیش بینی شده در حال ارتقای ظرفیت های مخابراتی این شهر هستیم.

وی عنوان کرد : کسب رتبه ی برتر استان به ویژه در بخش درآمد عملیاتی و شاخص نقدینگی، نشان دهنده فعالیت مناسب استان کردستان علی رغم محرومیت های خنثی آن است.

حکمت در ادامه گفت: آرپوی ADSL در استان حدود ۵۲ هزار تومان و آرپوی FTTH نیز با توجه به وضعیت استان مبلغ متوسطی است که قابل بهبود است.

در این گردهمایی اقدامات مخابرات مناطق در شاخص های مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت که با توجه به اینکه مرز باشماق مریوان یکی از مرزهای چهارگانه اعزام زائرین حسینی در ابعین عاشورا است عملکرد منطقه در تمهیدات و فراهم نمودن زیرساختهای ارتباطی و ارائه خدمات با کیفیت به زائرین مورد ارزیابی قرار گرفت و شایسته تقدیر و طی مراسمی مورد تجلیل قرار گرفت.

کد خبر: ۱۸۹٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha