۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
۴ محصول دارویی جدید به بازار عرضه می شود
مدیرعامل هلدینگ آنتی بیوتیک سازی ایران:

۴ محصول دارویی جدید به بازار عرضه می شود

ساری- مدیرعامل هلدینگ آنتی بیوتیک سازی ایران با بیان اینکه پنج محصول سال قبل در این مجموعه تولید شد، گفت: چهار محصول جدید امسال تولید می‌شود.

منصور نکویی نیا در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه ۶۰ درصد آنتی بیوتیک کشور در این کارخانه تولید می‌شود، افزود: در حال حاضر این مجموعه پنج ایزو کیفیت و استاندارد را کسب کرده است.

وی با اظهار این که طی سه سال سه خط تولید دارویی این کارخانه نوسازی شده است، از برنامه ریزی برای عرضه سهام کارخانه در بورس خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود تا دو ماه آینده سهام آن در بورس عرضه شود.

مدیرعامل هلدینگ آنتی بیوتیک سازی ایران با اشاره به این که حدود ۲۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند، توسعه محصول را از جمله برنامه‌ها بیان کرد و گفت: پنج محصول سال قبل به سبد اضافه شد و چهار محصول نیز امسال اضافه می‌شود.

نکویی نیا ظرفیت تولید این کارخانه را هزار تن ذکر کرد و گفت: این شرکت با توان شرکت تکنولوژی تولید آنتی بیوتیک و سفالکسین‌ها را به‌روزرسانی کرده است و محصولاتی در سطح بالا در دست تولید است.

وی کمبود نقدینگی را از مهمترین مشکلات فراروی شرکت‌های داروسازی ذکر کرد و گفت: با آزادشدن نرخ ارز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نقدینگی و سرمایه درگردش برای تأمین مواد اولیه نیاز داریم.

کد خبر: ۱۸۹٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha