۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
لزوم استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای بهره‌مندی از تسهیلات در اردبیل
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

لزوم استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای بهره‌مندی از تسهیلات در اردبیل

اردبیل- عاملی، استاندار اردبیل گفت: تامین منابع مالی برای اجرای برنامه‌های تولید و اشتغال و استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای بهره‌مندی از تسهیلات جزو اولویت‌های اساسی و ضروری است.

سیدحامد عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین منابع مالی برای اجرای برنامه‌های تولید و اشتغال و استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای بهره‌مندی از تسهیلات جزو اولویت‌های اساسی و ضروری است که در این زمینه به دنبال رفع مشکلات مالی واحدها اقدامات اساسی انجام یافته تا حد امکان از متضرر شدن تولیدکنندگان جلوگیری به عمل آید.

وی بیان کرد: از اقدامات حمایتی می‌توان به پرداخت تسهیلات کم‌بهره، برنامه‌های تولید و اشتغال با تعیین تکلیف بدهی‌های گذشته تسهیلات ارزی واحدها و امهال بدهی‌های بانکی و تعیین تکلیف بدهی‌های گذشته اشاره کرد که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح و تمهیدات مناسبی اندیشیده شده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های اساسی در این زمینه تسهیل روند واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران شهرک‌های صنعتی است تا بتوانیم با تجهیز گمرک برای انتقال کالاها اقدامات لازم را انجام داده و مشکلات و موانع اقتصادی موجود را در این زمینه برطرف کنیم چرا که اهمیت و توجه به حوزه اقتصادی بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است.

عاملی ادامه داد: تدوین و تحقق برنامه‌های اقتصادی با هدف رونق تولید و اشتغال استان در تمامی حوزه‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی و مسئولان جزو اولویت‌های اساسی است که امیدواریم با تمهیدات به عمل آمده بتوانیم مشکلات و موانع موجود را به حداقل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده بتوانیم در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و با کاهش مشکلات و موانع توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی استان را عملیاتی کنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

کد خبر: ۱۸۸٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha