۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
مشکلات دامداران تا دو ماه آینده رفع می شود
نماینده مردم علی آباد کتول خبر داد؛

مشکلات دامداران تا دو ماه آینده رفع می شود

گرگان- نوروزی، نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرف مدت دو ماه با برنامه ریزی عملیاتی از سوی وزرات جهادکشاورزی یک به یک چالش های پیش روی دامداران را حل خواهیم کرد.

رحمت اله نوروزی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تولیدکننده و مصرف کننده دو حلقه مهم زنجیره هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند، اظهار کرد: وظیفه شرکت های تعاونی ایجاد رابطه عرضه و تقاضا و توازن بین تولید کننده و مصرف کننده است.

نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف از سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت بر اقتصاد کشور بر پایه حمایت از تولید کننده و مصرف کننده است.

وی بیان کرد: علی رغم تاکید رهبر معظم انقلاب بر حمایت از تولید کننده و مصرف کننده، متاسفانه شرکت های تعاونی در ایجاد فضای لازم برای عرضه کالاهای تولید عملکرد خوبی نداشتند.

نوروزی در خصوص مشکلات دامداران یادآورشد: دامداران سنتی و صنعتی با حذف ارز ترجیحی با مشکلات متعددی روبه رو شدند اما با هماهنگی های صورت گرفته شده با وزرات جهادکشاورزی به زودی مشکل نقدینگی دامداران را رفع خواهیم کرد.

به گفته نماینده مردم شهرستان علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان باید مشکلات را پیدا، چاره اندیشی و در سطح ملی مطالبه کنند.

نوروزی در پایان گفت: ظرف مدت دو ماه با برنامه ریزی عملیاتی از سوی وزرات جهادکشاورزی یک به یک چالش های پیش روی دامداران را حل خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۸۸٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha