۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
کاهش ۴ درصدی نرخ بیکاری در کرمانشاه
استاندار کرمانشاه خبر داد؛

کاهش ۴ درصدی نرخ بیکاری در کرمانشاه

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات مهمی برای کاهش نرخ بیکاری در حال اجرا است، گفت: بیش از چهار درصدی نرخ بیکاری در استان کاهش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، بهمن امیری مقدم در نشست شورای اداری کرمانشاه اظهار کرد: عملکرد ۹ ماهه اخیر دولت مردمی در استان با اقدامات چند سال گذشته برابری می‌کند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: روزی که به استان آمدم نرخ بیکاری استان ۱۷.۹ درصد بود که در سه ماهه تابستان به ۱۳.۶ درصد کاهش یافته و همچنین کارهای بزرگی در حوزه گاز، آب و برق انجام شده و در زمینه ایجاد بزرگراه و راه نیز اقدامات ویژه‌ای مانند مسیر کرمانشاه به قزانچی پس از چندین سال زیر بار ترافیکی رفت.

وی در ادامه از مدیران استان خواست تمام ذکر و فکر خود را برای آبادانی، توسعه و بالندگی استان به کار گیرند.

امیری مقدم با اشاره به کارهای صورت گرفته در اربعین امسال این اقدامات را مایه مباهات استان خواند و با بیان اینکه استان کرمانشاه در بحث اربعین خوش درخشید، گفت: ما فقط نوکری و خادمی بازگشایی مرز خسروی را انجام دادیم و خود امام رضا (ع) موجبات بازگشایی این مرز را میسر ساخت.

وی از مدیران خواست که نهایت تلاش خود را برای جذب تمام اعتبارات استان به کار گیرند بطوریکه نباید حتی یک ریال از این اعتبارات به تهران برگشت نخورد چون برگشت هر ریال از اعتبارات در کارنامه مدیران به عنوان نقطه ضعف ثبت خواهد شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به باقیماندن تنها چند روز کاری برای تکمیل لایحه بودجه سال آینده مدیران را ملزم کرد که تا در این چند روز نهایت تلاش خود را برای تأثیرگذاری و افزایش بودجه استان به کار گیرند.

کد خبر: ۱۸۸٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha