۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
نقل و انتقالات بانکی سد راه تجارت ایران و روسیه
رئیس اتاق بازرگانی تومسک روسیه اعلام کرد؛

نقل و انتقالات بانکی سد راه تجارت ایران و روسیه

بندر انزلی- رئیس اتاق بازرگانی و صنعت استان تومسک روسیه نقل وانتقالات پولی و بانکی را سد راه تجارت بازرگانان دو کشور ایران و روسیه بیان کرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، ماکسیم کاستارف که به همراه هیئتی ۱۰ نفره به منطقه آزاد انزلی سفر کرده بود در حاشیه بازدید از مجتمع بندری کاسپین و مجتمع بندری انزلی و همچنین زیرساخت‌های تجاری و لجستیکی این منطقه، گفت: در سفر به منطقه آزاد انزلی با توانمندی‌های این منطقه آشنا شده و پس از بازگشت به روسیه این اطلاعات را برای سرمایه گذاری در اختیار تجار و بازرگانان قرار می‌دهم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های تجاری منطقه آزاد انزلی ، افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود، امکان افزایش مراودات تجاری بین این منطقه آزاد و استان تومسک روسیه وجود دارد و دو طرف توانمندی‌های خود را در این بازدید معرفی کردند.

کاستارف خواستار ارتقای مسیرهای ارتباطاتی و همکاری‌های دوجانبه منطقه آزاد انزلی و منطقه تومسک شد و تاکید کرد: قصد داریم اتاقی برای نمایش محصولات و کالاهای تجاری استان خود در منطقه آزاد انزلی ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه مسائل حمل و نقلی و لجستیکی در این سفر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، افزود: همچنین در این نشست مطالبی در خصوص ایجاد راه‌های لجستیکی روان‌تر، رشد ترانزیت منطقه، معافیت‌ها و تخفیف‌های برای افزایش میزان ترانزیت کالا مطرح شد.

رئیس اتاق بازرگانی و صنعت استان تومسک روسیه نخستین مشکلی تجار و بازرگانان کشورهای ایران و روسیه را نقل و انتقالات پولی و بانکی دانست.

کد خبر: ۱۸۸٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha