۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
تحلیل شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو در بازار ایران

تحلیل شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو در بازار ایران

پیدا کردن یک شرکت سئو خوب و قابل اعتماد برای کمک به سئو سایتتان می‌تواند دشوار باشد.

به گزارش بازار، پیدا کردن یک شرکت سئو خوب و قابل اعتماد برای کمک به سئو سایتتان می‌تواند دشوار باشد. اینکه تعداد زیادی کلاهبرداری ویا به اصطلاح ما اختلاس‌های در آن وجود دارد کار را دشوارتر هم می‌کند .ارزان‌ترین گزینه‌ها ممکن است جذاب‌ترین به نظر برسند، اما به احتمال زیاد فقط کلاهبرداری‌های سئویی هستند که بیشتر از اینکه به کسب‌وکار شما سود بدهند، آسیب می‌رسانند. بیشتر افراد بی‌وجدان تضمین‌هایی را ارائه می‌کنند که نمی‌توانند به آن عمل کنند، سپس افرادی را که به سختی پول خود را در این خدمات سرمایه‌گذاری کرده‌اند، ناامید می‌کنند.

رایج‌ترین کلاهبرداری در خدمات سئو

هیچ‌کس نمی‌تواند جای خود را در صفحه اول به جز خود گوگل تضمین کند. این رایج‌ترین کلاهبرداری در سئو است که استفاده می‌شود. این شرکت می‌گوید که می‌تواند وب‌سایت شما را به رتبه یک در صفحه اول گوگل و اغلب با قیمتی کم و مقرون‌به‌صرفه تبدیل کند. اگر به همین راحتی بود، همه رتبه یک بودند.

آن‌ها چه‌کار می‌کنند؟ چیزی که آن‌ها به شما نمی‌گویند این است که تمرکز آنها بر این است که نام برند شما در رتبه اول گوگل قرار گیرد. باید بدانید این کاری بسیار آسان و با تلاش حداقلی است.

کارفرمایان عزیز، به جزئیات دقت کنید!

اگر شرکتی که برای خدمات سئو حرفه ای انتخاب کنید که نمی‌تواند جزئیات را به شما بگوید، این یک چراغ قرمز و هشدار برای شما است. مطمئن شوید که همه چیزهایی که به شما داده می‌شود را بادقت بخوانید تا ببینید دقیقاً چه برنامه‌ای دارند انجام دهند.

وقتی شرکت‌هایی درباره اصطلاحات تخصصی مانند امتیاز دامنه، رتبه دامنه، رتبه الکسا و غیره صحبت می‌کنند، اگر نتوانند به سؤالات اساسی در مورد معنای آن‌ها، چرایی اهمیت آن‌ها یا چگونگی انجام آن پاسخ دهند، این یک چراغ قرمز بزرگ دیگر است.

به کارفرمایان وعده بازدیدکننده روزانه می‌دهند.

کلاهبرداران سئو احتمالاً تعدادی زیادی بازدید در روز به شما وعده می‌دهند و اگر بازدیدکنندگان افراد واقعی بودند، وعده خوبی بود. به‌احتمال زیاد، کلاهبرداران سایت شما را با ربات‌ها پر می‌کنند که از نظر میزان ترافیک خوب به نظر می‌رسد اما برای بیزینس شما بی‌فایده است.

شما هیچ مشتری جدیدی برای این کار دریافت نخواهید کرد، و آمار شما را به هم می‌زند که رفع آن ممکن است سخت باشد. این تاکتیک وعده دروغینی است که توسط کلاهبردارانی که سعی می‌کنند با اعداد شما را شگفت‌زده کنند، اما نتایج واقعی را ارائه نمی‌دهند، داده شده است.

آیا ترجیح می‌دهید روزانه ۱۰۰۰ نفر از وب‌سایت شما بازدید کنند یا اینکه ۱۰ نفر آماده خرید از شما هستند؟

وب سایت شما را به چند صد موتور جستجو ارسال می کنند!

اگر شرکتی بگوید که وب‌سایت شما را به چند صد موتور جستجو ارسال می‌کند، در تلاش است از شما کلاهبرداری کند. این یک بیانیه نسبتاً رایج است. درحالی‌که "صد" عالی به نظر می‌رسد، واقعیت بیشتر این موتورها این است که آنها بی‌فایده هستند یا حتی ممکن است دیگر وجود نداشته باشند.

در واقع، تنها حدود ۱۴۰ موتور جستجو و دایرکتوری وجود دارند. اما مسئله اصلی آن جاست که سهم استفاده از گوگل در ایران بالای ۹۸ است و تمرکز بر موتورهای دیگر اتلاف وقت است.

گول سئو آزمایشی را نخورید!

یکی از معمول‌ترین کلاهبرداری‌های سئو، ارائه سئو آزمایشی است. نسخه‌های آزمایشی برای استفاده از ابزارهاست نه برای پروژه‌های سئو. کلاهبرداران از این تاکتیک برای جذب مشتریان ناآگاه به داخل شرکت‌شان استفاده می‌کنند. اغلب، این شرکت‌ها یا وب‌سایت‌ها حتی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسند. خبر بد این است که آن‌ها قصد دارند یک سئو رایگان فقط با مدت‌زمان کوتاهی به شما ارائه دهند، درصورتی که سئو زمان بیشتری برای کارکردن نیاز دارد. اغلب، نحوه کار این کلاهبرداری‌ها شبیه به بعضی ابزارها است. به این شکل که شما یک دوره آزمایشی رایگان ۳۰ روزه دریافت می‌کنید، اما برای ادامه فرایند و استفاده از خدمات بیشتر باید مبالغ زیادی را برای تعرفه سئو سایت پرداخت کنید.

مراقب لبه تیز چاقو باشید!

بک‌لینک‌ها بخش بسیار مهمی از استراتژی سئو خارجی هستند. کلاهبردارانی که لینک سازی فوری و بی‌کیفیت را ارائه می‌دهند، اغلب بک‌لینک‌های بدی را در  وب‌سایت ایجاد می‌کنند. مطمئناً شما بک‌لینک‌های زیادی دریافت می‌کنید. بااین‌حال، این یک عمل بسیار خطرناک است و انجام بیش از حد آن می‌تواند وب‌سایت شما را توسط گوگل جریمه کند.

چگونه از کلاهبرداری ‌های سئو جلوگیری کنیم؟!

یادگیری تشخیص این کلاهبرداری‌های سئو می‌تواند به طور بالقوه کسب‌وکار شما را از صدمه دیدن و ازدست‌دادن شهرت شما در گوگل و برندتان نجات دهد. بازیابی از کلاهبرداری سخت است، به‌خصوص اگر آمار و داده‌های شما توسط ربات‌ها و بدافزارهایی که در سایت شما آپلود شده‌اند، از بین برود. گوگل به این راحتی نمی‌بخشد و فراموش نمی‌کند.

یکی از راه‌های جلوگیری از کلاهبرداری‌های سئو این است که برای آشنایی با ارائه‌دهنده خدمات سئو وقت بگذارید. ایجاد یک رابطه سودمند متقابل می‌تواند به رفع مشکلات احتمالی کمک کند. پرسیدن سؤالات زیاد راه خوب دیگری است که به شما کمک می‌کند تا مشاغل جعلی را شناسایی کرده و آنها را از شرکت‌های قابل دوام جدا کنید.

راه دیگر این است که هر کاری را که می‌خواهند با کسب‌وکار شما انجام دهند به‌صورت کتبی درخواست کنند. همچنین می‌توانید نمونه‌هایی از موفقیت آنها را برای مشتریان دیگر بپرسید. با مراجعین صحبت کنید و بپرسید که آیا آن شرکت را توصیه می‌کنند یا خیر؟ دریافت بازخورد واقعی از مشتریانی که قبلاً با آنها سروکار داشته‌اند می‌تواند بینش ارزشمندی به شما بدهد.

در مورد سئو ناامید نشوید. اگرچه کلاهبرداران وجود دارند، اما اگر خود را با آموزش مسلح کنید، می‌توانید تصمیم آگاهانه‌ای در مورد ارائه‌دهنده خدمات سئو خود بگیرید. ازاین‌گذشته، سئو برای یافتن کسب‌وکار شما برای زمانی که مردم به دنبال شما هستند بسیار مهم است، اما مهم‌تر از آن، پیدا شدن حتی زمانی که آن‌ها نیستند.

تحلیل شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو در بازار ایران

همکاری بهترین کارآفرین‌های ایرانی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹۱ باهدف کمک به مشاغل و کسب‌وکارهای سنتی و ایجاد زیربنایی محکم برای مشاغل اینترنتی و آنلاین به وجود آمد. نبض مارکتینگ در طی این ۹ سال با بهترین کارآفرینان و صاحبان برندهای مطرح ایرانی همکاری داشته که تمام نتایج به‌دست‌آمده حاصل زحمات افراد باتجربه و متخصص تیم بوده است.

از جمله دستاوردهای نبض مارکتینگ در این حرفه، داشتن بیش از ۳۰۰ پروژه سئو، بیش از ۱۵ هزار کلیدواژه در صفحه اول گوگل و سابقه فعالیت در بیش از ۵۰ حوزه کسب‌وکاری می‌باشد.

همین‌طور نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه بسیاری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلفی از Digital Marketing را دارد که امروزه هرکدام از آن‌ها به شرکت‌های موفقی در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‌سازی و سئو سایت، طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن و نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.

برای آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به یک مشاور حرفه ای سئو نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو تخصصی، مشاوره و آنالیز سئو سایت، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های او، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.

اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

کد خبر: ۱۸۸٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha