۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
پنجره دوجداره UPVC را از هوم وین بدون واسطه بخرید

پنجره دوجداره UPVC را از هوم وین بدون واسطه بخرید

امروزه حفظ محیط خانه از آلاینده‌های صوتی و گرد و غبار از اهمیت ویژه‌ای برای سازندگان برخوردار است. این مساله تا جایی اهمیت دارد که به یک پارامتر کلیدی در علم مهندسی عمران تبدیل شده‌است.

به گزارش بازار، امروزه حفظ محیط خانه از آلاینده‌های صوتی و گرد و غبار از اهمیت ویژه‌ای برای سازندگان برخوردار است. این مساله تا جایی اهمیت دارد که به یک پارامتر کلیدی در علم مهندسی عمران تبدیل شده‌است. استفاده از پنجره‌های دوجداره نه تنها به سالم ماندن هوای داخل خانه کمک می‌کند، بلکه این امکان را به مالکان می‌دهد که در فصول گرم یا سرد سال از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنند.

در ادامه این متن قصد داریم تا به بررسی پنجره‌های دوجداره UPVC هوم وین بپردازیم با ما همراه باشید.

چرا پنجره UPVC دوجداره؟

پنجره UPVC دوجداره به دلیل استحکام بالا، قیمت مناسب و عایق بودن در برابر گرما و سرما به یک المان مهم در صنعت ساختمان تبدیل شده‌است. همچنین در ساخت پنجره UPVC از پروفیل‌های مناسب که دارای غلظت بالای مواد تشکیل‌دهنده (نفت خام و یا گاز طبیعی با حاوی کلر، کربن و هیدروژن) هستند، استفاده می‌شود تا استحکام کافی را داشته‌باشند.

زیبایی پنجره‌های UPVC

پنجره UPVC دوجداره با توجه به ساختاری که دارد از آن دسته پنجره های مناسب برای هر ساختمانی است و به جرات می توان گفت که دوام آن به نسبت سایر مواد مانند آهن و چوب و… بیشتر است. این پنجره ها شیک و خاص هستند و در کنار مزیت هایی که دارند جلوه خاصی به فضای داخلی و بیرونی خانه می بخشند. همچنین سازنده می‌تواند با توجه به رنگ سنگ نما از روکش لمینت برای تغییر رنگ پنجره استفاده کند.

در ساخت پنجره یو پی وی سی چه مسائلی اهمیت دارد؟

مهم‌ترین عامل در ساخت درب و پنجره یو پی وی سی پروفیل‌های به کار رفته در ساخت آن است. ضخامت،‌ مقاومت در برابر گرما و سرما،‌ میزان خم‌شوندگی و… از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. معمولا بسیاری از سازندگان بزرگ پیش از کار با شرکت‌های درب و پنجره، از آن‌ها آزمایش‌های تخصصی مقاومت و استانداردهای لازم را می‌خواهند.

همچنین چیزی که برای بسیاری از سازندگان اهمیت دارد، این است که رنگ یو پی وی سی در مقابل تابش نور خورشید دچار زردی نشود یا در سرما و گرمای شدید پنجره ترک نخورد. به طور کلی آزمایش‌های زیر روی پروفیل‌های یو پی وی سی انجام می‌شود.

۱- تست مقاومت حرارتی تا مثبت ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد

۲- تست مقاومت برودتی تا منفی ۴۰ درجه سانتی‌گراد

۳- تست مقاومتی تغییر رنگ در برابر تابش اشعه فرابنفش

۴- کنترل شفافیت رنگ سطوح

۵- کنترل مقاومت در برابر ضربه در دمای زیر صفر

۶- کنترل ابعاد هندسی مقطع پروفیل

۷- کنترل صافی سطح پروفیل

چرا هوم وین؟

هوم وین به عنوان یک مجموعه تخصصی در ساخت و مونتاژ انواع پنجره‌های UPVC دوجداره با کیفیت بالا در بازار فعالیت دارد همچنین تیم دارای سابقه طولانی مدت در زمینه تولید درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره و آلومینیومی در بازار است و بدون واسطه به صورت مستقیم با تولید کننده در ارتباط است.

مجموعه هوم وین با مجموعه‌های بزرگی چون هافمن، وین تک،‌ هابرمن، دل‌ وین، پروفیل آرارات و… همکاری می‌کند و با توجه به نیاز مشتریان خود و متریال مورد نیاز در پروژه با کیفیت‌ترین پنجره یو پی وی سی را برای مشتری تولید و نصب می‌کند.

همچنین کلیه محصولات هوم وین در صورتی که دچار خرابی یا ایراد ظاهری شوند شامل یک سال گارانتی تعمیر خواهند بود.

نماینده رسمی برند پروفیل هابرمن در ایران

پنجره دوجداره UPVC را از هوم وین بدون واسطه بخرید

شرکت پروفیل صنعت آرارات که یک شرکت شناخته شده در صنعت تولید درب و پنجره‌های یو پی وی سی دوجداره در ایران است که در سال ۱۳۹۲ برای اولین بار پنجره‌های چند جداره UPVC خود را تحت نام تجاری هابرمن (Hubermann) را به بازار عرضه نمود. مجموعه هوم وین به عنوان نماینده رسمی این شرکت به صورت مستقیم و با قیمت مناسب پنجره‌های یو پی وی سی با این پروفیل به بازار عرضه می‌کند که قیمتی مقرون به صرفه را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

درباره هوم وین بیشتر بدانید!

شرکت هوم وین با هدف تولید پنجره های دوجداره عایق و استاندارد آلومینیوم، ترمال بریک و upvc برندهای مختلف با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا، تخصص و تجربه ۱۲ ساله کادر مدیریتی و تولیدی، در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در شهر شیراز آغاز نموده است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن چشم انداز شرکت (تولید درب و پنجره باکیفیت) به اهداف خود در مسیر این چشم انداز دست یابدو شرکت هوم وین در سال ۱۴۰۰ برای توسعه استراتژی‌های خود به تهران منتقل شد تا خدمات بیشتری به سراسر نقاط ایران ارائه دهد. این مجموعه با هدف افزایش رضایت مشتریان بهترین خدمات را به سازندگان ارائه می‌دهد.

کد خبر: ۱۸۸٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha