۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
آجیل کیلویی چند است؟

آجیل کیلویی چند است؟

بیشترین سوالی که در بازار آجیل وجود دارد آجیل کیلویی چند یا در مناسبت‌هایی مانند شب عید آجیل شب عید کیلویی چند است که در این مطلب می‌خواهیم به موارد تاثیرگذار در آن بپردازیم.

به گزارش بازار، آجیل یکی از منابع خوب فیبر و چربی است که در میان بهترین میان وعده‌ها قرار گرفته است. به جز این، ویتامین و مواد معدنی دیگر موجود در آن نیز باعث شده تا از بسیاری بیماری‌ها جلوگیری کند. البته خرید آجیل در مواقعی به دلیل قیمت زیادی که دارد، از عهده بسیاری از افراد بر نمی‌آید. اما می‌توان با کمی جستجو به سراغ قیمت‌های ارزانتر رفت. تفاوت قیمتی که بین انواع آجیل‌ها وجود دارد، به دلیل کیفیت و نوع آنهاست. بیشترین سوالی که بین خریداران وجود دارد " آجیل کیلویی چند " یا در مناسبت‌هایی مانند شب عید " آجیل شب عید کیلویی چند " است که در این مطلب می‌خواهیم به موارد تاثیرگذار در آن بپردازیم.

آجیل مخلوط یا جدا؟

اجیل مخلوط ترکیبی از مغزهای مختلف است. بادام زمینی، درختی، هندی، گردوف پسته، فندق، میوه‌های خشک، دانه‌ها و ... را در این مدل از آجیل خواهید دید. بنابراین هر کدام از آنها می‌توانند در قیمت نهایی موثر باشند.

آجیل کیلویی چند است؟ آجیل در بازار کیلویی چند

آجیل‌هایی که در الوخشکبار موجودند به صورت جداگانه و مخلوط هستند و بر اساس همین کیفیت نهایی‍شان، قیمت‌گذاری شده‌اند. در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره کرده‌ایم:

قیمت آجیل مخلوط

این آجیل یکی از پرطرفدارترین‌ها در الوخشکبار است. مخلوطی از مغز و دانه‌های مختلف که در نهایت به صورت بسته بندی شده در اختیار شما قرار گرفته است. در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ قیمت‌های اعلام شده برای خرید آجیل مخلوط بر اساس جدول زیر اعلام شده است:

نوع آجیل

شروع قیمت از

آجیل پنج مغز شور و خام / آجیل مخلوط شیرین

۴۸۰.۰۰۰ تومان

آجیل چهار مغز شور و خام

۵۹۰.۰۰۰ تومان

آجیل مخلوط اقتصادی

۲۵۰.۰۰۰ تومان

آجیل مخلوط معمولی

۳۲۰.۰۰۰ تومان

آجیل مخلوط ممتاز

۴۹۰.۰۰۰ تومان

آجیل مخلوط سفارشی

۵۵۰.۰۰۰ تومان

قیمت انواع بادام

آجیل کیلویی چند است؟ آجیل در بازار کیلویی چند

در الوخشکبار بادام بر اساس مصارف مختلف، تولید می‌شود. شما می‌توانید بر اساس نوع مصرف و بودجه‌ای که در نظر دارید آنها را انتخاب کنید. اگر بادام را برای آجیل می‌خواهید نمونه‌های بدون پوست یا منقا انتخاب بهتری هستند. در غیر اینصورت بادام‌های سنگی از نظر اقتصادی به صرفه‌ترند. بادام هندی نیز در میان گرانترین‌ها در این دسته قرار گرفته‌اند. همچنین بادام زمینی انتخاب دیگر در این دسته از محصولات است. جدول زیر قیمتهای الوخشکبار برای خرید بادام را به شما نشان داده است:

نوع آجیل

شروع قیمت از

بادام درختی خارجی پوست کاغذی شور

۶۲.۵۰۰ تومان

بادام درختی خارجی پوست کاغذی خام

۶۰.۰۰۰ تومان

بادام درختی ایرانی شور

۱۳۵.۰۰۰ تومان

بادام هندی خام

۱۰۷.۰۰۰ تومان

بادام هندی شور شکسته

۹۰.۰۰۰ تومان

بادام زمینی با پوست خام

۲۷.۵۰۰ تومان

بادام درختی ایرانی خام

۱۲۲.۵۰۰ تومان

بادام درختی خارجی شور

۷۴.۵۰۰ تومان

بادام درختی خارجی خام

۷۳.۵۰۰ تومان

بادام درختی سنگی

۳۰.۰۰۰ تومان

بادام درختی ایرانی پوست کاغذی خام / بادام هندی شور

۱۱۰.۰۰۰ تومان

بادام درختی ایرانی پوست کاغذی شور

۱۱۵.۰۰۰ تومان

قیمت فندق

آجیل کیلویی چند است؟ آجیل در بازار کیلویی چند

فندق در ایران، گونه‌های مختلفی دارد. بسته به نوع و کشوری که آن را تولید کرده دارای پوستی نازک یا ضخیم‌تر است. البته طعم آنها نیز متفاوت است. در هر صورت آنچه که قیمت این نوع آجیل را مشخص می‌کند، کیفیت آن است. در الوخشکبار نیز قیمت‌ها بر اساس نوع و مدل فندق انتخاب می‌شود. قیمت انواع خارجی این آجیل نسبت به ایرانی ارزانتر است. جدول زیر قیمت‌ فندق ایرانی و خارجی در الوخشکبار است:

نوع آجیل

شروع قیمت از

مغز فندق شور ایرانی

۱۱۰.۰۰۰ تومان

مغز فندق خام ایرانی

۱۰۰.۰۰۰ تومان

مغز فندق شور خارجی

۸۳.۷۵۰ تومان

مغز فندق خام خارجی

۷۳.۷۵۰ تومان

قیمت گردو

آجیل کیلویی چند است؟ آجیل در بازار کیلویی چند

گردو، نه تنها در آجیل بلکه برای مصارف روزانه مانند میان وعده و صبحانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به جز فیبر مواد معدنی و ویتامین‌های زیاد دیگری هم در این آجیل وجود دارد که باعث شده تا برای پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات مناسب باشد. از آنجایی که گردو دارای انواع مختلف خورشتی و آجیلی بوده و از کیفیت مختلفی برخوردار است، قیمت‌های متفاوتی در الوخشکبار برای آن در نظر گرفته شده است. این تفاوت‎ها بر اساس درجه ۱ و ۲ بودن و خورشتی یا آجیلی بودن و همچنین با پوست و بدون پوست بودن این مغز است. جدول زیر این قیمت‌ها را در اختیار شما قرار داده است:

نوع آجیل

شروع قیمت از

مغز گردو درجه ۱

۱۱۵.۰۰۰ تومان

مغز گردو درجه ۲

۱۰۰.۰۰۰ تومان

مغز گردو ایرانی خورشتی

۷۵.۰۰۰ تومان

گردو با پوست ایرانی

۱۰۰.۰۰۰ تومان

گردو با پوست خارجی

۸۵.۰۰۰ تومان

قیمت انواع تخمه

تخمه‌های موجود در بازار نیز دارای انواع مختلف هستند که البته کیفیت‌های متفاوتی هم دارند. تخمه نه تنها از طعم خوبی برخوردار است، بلکه برخلاف نظر بسیاری از افراد به دلیل داشتن ویتامین‌های مختلف برای پیشگیری از بیماری‌های مختلف استفاده می‌شود. به عنوان مثال در تخمه آفتابگردان مقادیر بالایی از ویتامین E دیده می‌شود که از ایجاد مشکلات قلبی جلوگیری می‌کند. جدول زیر لیست قیمت انواع تخمه در فروشگاه الوخشکبار را در اختیار شما قرار داده است:

نوع آجیل

شروع قیمت از

تخمه کدو مشهدی دو آتیشه / شور / خام

۴۲.۵۰۰ تومان

تخمه کدو گوشتی دو آتیشه / شور / خام

۴۷.۵۰۰ تومان

تخمه ژاپنی شور

۷۲.۵۰۰ تومان

قیمت خشکبار

خشکبار بخش دیگری از انواع آجیل است که در فروشگاه الوخشکبار در دو نوع توت خشک و انجیر خشک به فروش می‌رسد.

آجیل کیلویی چند است؟ آجیل در بازار کیلویی چند

این دسته از محصولات خوراکی علاوه بر طعم بی‌نظیرشان دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند فیبر، آهن، کلسیم، منیزیم و مواردی از این قبیل هستند. در جدول زیر لیستی از قیمت خشکبارهای موجود در الوخشکبار را خواهید دید:

نوع آجیل

شروع قیمت از

انجیر خشک درجه ۲

۵۰.۰۰۰ تومان

انجیر خشک درجه ۱

۷۵.۰۰۰ تومان

انجیر خشک پرک

۱۲۳.۷۵۰ تومان

توت خشک درجه ۲

۸۵.۰۰۰ تومان

توت خشک درجه ۱

۱۱۰.۰۰۰ تومان

سخن پایانی

مواردی که در این مطلب به آنها اشاره شد، مربوط به قیمت‌هایی است در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ برای این دسته از آجیل‌ها در الوخشکبار عنوان شده است. مطمئنا تعداد این موارد بسیاری بیشتر از این مقدار است، اما همین چند نمونه می‌تواند، قیمت تقریبی آجیل و خشکبار را در اختیار شما قرار دهد. اکنون دیگر برای خرید آجیل از طریق این فروشگاه و به صورت اینترنتی می‌توانید محصولی را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

کد خبر: ۱۸۸٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha