۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
حجم مخازن آب استان تهران به ۳۱۶ میلیون متر مکعب رسید

حجم مخازن آب استان تهران به ۳۱۶ میلیون متر مکعب رسید

مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران از کاهش ۸۴ میلیون متر مکعبی آب مخازن استان تهران نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار، علیرضا ارسطویی در گفتگو با رسانه ملی گفت: در حال حاضر وضعیت مخازن تامین کننده آب شرب تهران از لحاظ حجمی ۳۱۶ میلیون متر مکعب است که نسبت به سال گذشته با یک کسری مخزن ۸۴ میلیون متر مکعبی روبرو هستیم.

ارسطویی افزود: سال گذشته در تاریخ مشابه عدد ۴۰۰ میلیون متر مکعب ثبت شده در مقایسه با میانگین بلند مدت و نرمال انتهای آبان ماه حدود ۳۶۴ میلیون متر مکعب تصفیه حجم مخازن است هفته گذشته شاهد بارندگی بودیم که میانگین بارش‌ها در استان تهران و شرکت آب منطقه تهران و ایستگاه‌های هواشناسی تحت پوشش شرکت آب منطقه‌ای تهران به عدد ۶ میلی متر رساند که در مقایسه با میانگین بلند مدت آبان ماه ۷۹ درصد و از اول سال آبی تا الان حدود ۸۴ درصد کاهش بارندگی داریم تا به میانگین نرمال برسیم.

وی بیان کرد: حدود ۲۶ میلی متر حداقل نیا زبه بارندگی داریم تا به میانگین نرمال برسیم از همه نهادها و ارگان‌های دولتی خواهش می‌کنیم صرف جویی حداقل ۲۰ درصدی را رعایت کنند و اول همه در زندگی روز مره مصارف نا متعارف از قبیل شستوی اتومبیل و منازل را حذ ف کرده تا این مرحله سخت را بدون دغدغه پشت سر بگذاریم.

کد خبر: ۱۸۸٬۲۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha