۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
مالکان کامیون های وارداتی پس از ۲ سال نتوانسته اند شماره گذاری کنند
نماینده مردم قزوین در مجلس:

مالکان کامیون های وارداتی پس از ۲ سال نتوانسته اند شماره گذاری کنند

سیاه کلی، نماینده مردم قزوین در مجلس، گفت: مالکان کامیون های وارداتی با مجوز دولت ماشین وارد کردند و بیش از ۲ سال است که نتوانسته اند خودروی خود را شماره گذاری کنند.

به گزارش بازار، لطف اله سیاه کلی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: امروز در مجلس اتفاق عجیبی افتاد، لایحه دولت در مورد خودرو آمد و جزئیات آن تصویب شد اما هیات رئیسه اعلام کرد که این لایحه خلاف برنامه است و دو سوم رأی لازم دارد که رأی لازم را نیز کسب نکرد.

نماینده مردم قزوین و آبیک و البرز در مجلس ادامه داد: برداشت هیات رئیسه اشتباه بوده و اشکال داشت زیرا در مصوبه آمده است که در صورت نبود اسقاط مالکان کامیون می توانند یک و نیم درصد ارزش گمرکی را پرداخت کنند و خودرو را شماره گذاری نمایند این موضوع خلاف برنامه ششم توسعه نیست و برداشت انجام شده دارای اشکال بود.

وی افزود: این رانندگان با مجوز دولت ماشین وارد کردند و بیش از ۲ سال است که نتوانسته اند خودروی خود را شماره گذاری کنند، اگر روش صحیح بود دولت این لایحه را ارائه نمی کرد؛ این لایحه است چرا لایحه را این میزان جابه جا و برای آن مشکل ایجاد می کنید، تصمیم گیری های انجام شده سختگیرانه هستند.

کد خبر: ۱۸۸٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha