اخراج کارمندان توئیتر صرفا به دلیل اعتراض به ایلان ماسک

اخراج کارمندان توئیتر صرفا به دلیل اعتراض به ایلان ماسک

حداقل سه کارمند توییتر که از اخراج‌های دسته جمعی که نیروی کار این شرکت را به نصف کاهش داد جان سالم به در بردند، پس از اعتراض به رئیس جدید خود در این پلتفرم اخراج شدند.

به گزارش بازار، یکی از آن‌ها اریک فروهوفر است که به توئیت ایلان ماسک رئیس تازه توئیتر که در آن از کندی توییتر در بسیاری از کشورها عذرخواهی کرده بود، پاسخ داد. ماسک در توئیت خود مدعی شده بود سرعت کار کردن توئیتر هزار برابر بهتر از گذشته شده، ولی فروهوفر پاسخ داد که پس از شش سال کار بر روی نسخه اندرویدی توییتر، او می‌تواند بگوید که اظهارات ماسک اشتباه است.

سپس ماسک از او پرسید که وی برای بهبود وضعیت نسخه اندروید توییتر که از نظر فروهوفر "فوق العاده کند" بوده، چه کرده است. وی فعالیت‌های همکاران خود در این زمینه را تشریح و چند دلیل در مورد کندی آن ذکر کرد و از جمله گفت: «اولا این برنامه پر از امکاناتی است که کاربرد کمی دارند. دوم اینکه، ما مدت‌ها به افزایش سرعت و ارتقای ویژگی‌های این برنامه کم توجهی کرده‌ایم. سوم اینکه ما زمان زیادی را منتظر واکنش شبکه می‌مانیم.»

پس از این تبادل نظرها، هنگامی که یکی از کاربران به فروهوفر گفت آیا نباید باید به طور خصوصی این موضوعات را به رئیس خود اطلاع می‌داد، او پاسخ داد: «شاید ماسک باید به صورت خصوصی سوال بپرسد. شاید با استفاده از Slack یا ایمیل.» پس از آن، ماسک در توییتر به همه اطلاع داد که فرونهوفر اخراج شده است.

این مهندس سابق اپلیکیشن توییتر به فوربس گفت که هیچ ارتباطی از توئیتر با او در مورد اخراجش برقرار نشده است و لپ تاپ او «فقط خاموش شده است.» او اضافه کرد که «دیگر هیچکس به کسی در این شرکت اعتماد ندارد»، بنابراین کارکردن در آن دشوار بوده است. کارمند سابق توییتر همچنین گفت که قبل از اینکه ماسک به قدرت برسد» مردم راحت‌تر بودند و احساس می‌کردند که می‌توانند انتقاد کنند و اکنون به وضوح اینطور نیست.»

بلومبرگ تایید کرده که مهندس دیگری به نام بن لیب نیز اخراج شده است. لیب همچنین به همان توئیت عذرخواهی ماسک پاسخ داد و گفت که مالک جدید به‌عنوان پیشرو پیشین فناوری برای زیرساخت‌های جدول زمانی در توییتر، نمی‌دانست در مورد چه چیزی صحبت می‌کند؛ و سپس ساشا سولومون، یکی از رهبران فناوری شرکت که با پاسخ خود به همان توییت ماسک وارد عمل شد نیز اخراج شد.

کد خبر: ۱۸۸٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha