۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
اختصاص ۱۹۲ میلیارد تومان اعتبار به توسعه آب و فاضلاب نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس اعلام کرد:

اختصاص ۱۹۲ میلیارد تومان اعتبار به توسعه آب و فاضلاب نهاوند

همدان - نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۹۲ میلیارد تومان برای توسعه بخش آب و فاضلاب نهاوند خبر داد.

به گزارش بازار؛ علیرضا شهبازی اظهار کرد: با توجه به وضعیت فعلی آب و ضرورت ساماندهی این بخش از معاون وزیر نیرو برای بررسی مطالبات دعوت شد که خوشبختانه نتایج خوبی حاصل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر ۱۰ روستای نهاوند با وضعیت بحرانی آب مواجه هستند، ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات جهاد آبرسانی به صورت اضطراری تا قبل از پایان سال برای رفع این مشکل اختصاص داده شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: به منظور توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب و احداث ایستگاه‌های پمپاژ شهر نهاوند به تعداد سه دستگاه مبلغ ۵۰ میلیارد اعتبار لحاظ شد.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل کم‌آبی فیروزان سه میلیارد تومان اختصاص یافت تا چاه جدید حفر شود، اضافه کرد: به منظور اجرای طرح جلوگیری از آلودگی رودخانه گاماسیاب از طریق ۳۰ روستای حاشیه رودخانه، دومیلیارد تومان برای مطالعه اولیه طرح اختصاص داده شد و مقرر شد هر چه سریعتر این مطالعه توسط مشاوران اجرایی شود.

شهبازی گفت: علاوه بر تخصیص اعتبارات یاد شده مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعویض و اصلاح شبکه توزیع آب شرب شهرهای گیان و برزول اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: مبلغ ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به منظور ساخت مخزن پنج هزارمتر مکعبی روستای دو چشمه و رفع مشکلات ناشی از افت فشار شدید آب و اجرای خطوط انتقال در منطقه اختصاص یافت.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ میلیارد تومان نیز از محل ماده ۵۶ به منظور اصلاح شبکه توزیع آب، ساخت مخازن فولادی، تعمیق و حفر چاه در تعدادی از روستاها اختصاص یافت.

کد خبر: ۱۸۸٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha