۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
اقبال بازار به سمت سهام کوچک در کنار استراحت زمانی شاخص سازها
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار عنوان کرد؛

اقبال بازار به سمت سهام کوچک در کنار استراحت زمانی شاخص سازها

عصاری کارشناس بازار سرمایه گفت: برای هفته آینده چنانچه اتفاق خاصی از قبیل تحریم ها و یا اتفاقاتی که یکباره به کلیه بازارها شوک می‌دهد نیفتد، وضعیت بهتری را برای بازار شاهد خواهیم بود.

سمیه شوریابی؛ بازار: دکتر علی عصاری در خصوص بازار امروز ۲۴ آبان ماه و نیز روند پیش روی آن ابراز داشت: بازار امروز به نسبت دو روز گذشته وضعیت بهتری داشت به طوری که حدود دو هزار واحد مثبت شد و شاخص هم وزن نیز با وضعیت بهتری همراه بود.

عصاری با اشاره به اخبار تأثیرگذار بر روند بازار امروز، اظهار داشت: امروز کلیه اخبار حول و حوش صندوق پالایش، سهم کالا و خودرو می‌چرخید، صندوق پالایش به واسطه انتخاب بازارگردان برای آن رشد خوبی حدود شش درصد داشت ولی خودرو و کالا آنچنان واکنشی به اخبار عرضه پژو ۲۰۷ در بورس کالا نداشتند، خبر تأثیرگذار دیگر در بازار مربوط به قیمت وانت کارا بود که قیمت خوبی برای آن خورده شد و وضعیت بهتری نسبت به کالاهای پرتقاضای بورس کالا داشت.

اقبال بازار به سمت سهام کوچک در کنار استراحت زمانی شاخص سازها

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه، اقبال همچنان با سهم های کوچک و متوسط بازار است، تصریح کرد: شاخص سازها در حال استراحت ظاهراً زمانی هستند، امروز با توجه به اینکه دلار مقداری صعودی بود وضعیت بازار به نسبت روزهای گذشته متعادل و بهتر بود و انتظار می رود که برای فردا با وضعیت بهتری همراه و حرکت صعودی نیز ادامه‌دار باشد.

دکتر عصاری در نهایت خاطر نشان کرد: برای هفته آینده چنانچه اتفاق سیاسی خاصی نیفتد از قبیل تحریم ها و یا اتفاقاتی که یکباره می‌تواند به کلیه بازارها شوک وارد کند، وضعیت بهتری را می توان برای بازار شاهد باشیم.

کد خبر: ۱۸۸٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha