۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
با فروش درب و پنجره خانه پدری میلیاردر شدم

با فروش درب و پنجره خانه پدری میلیاردر شدم

بعد از فوت پدرم به پیشنهاد برادرم خانه را بازسازی کردیم و درب و پنجره های قدیمی را فروختیم و درب و پنجره جدید نصب کردیم.

بعد از فوت پدرم به پیشنهاد برادرم خانه را بازسازی کردیم و درب و پنجره های قدیمی را فروختیم و درب و پنجره جدید نصب کردیم. همین اتفاق باعث شد با برادرم در حوزه درب و پنجره ورود کنیم و امروز هر دو به درآمد بالایی رسیده ایم.

درب و پنجره

درب و پنجره دو جداره، نمونه ای از پنجره هایی می باشد، که برای تولید آن از دو شیشه استفاده می شود، و بین آن را نوعی گاز پر می کنند، که رسانای حرارتی کمی دارد و از مزایای این گاز، عایق شدن درب و پنجره به طور کامل، و همچنین از انتقال آب به داخل جلوگیری می کند و علاوه بر ان مانع انتقال صدا و آلودگی و غیره می شود.

خرید درب و پنجره دوجداره با توجه به کارایی و ابعاد پنجره متفاوت است، شرکت وین تک نیز با قیمت مناسب ارائه دهنده این نوع پنجره می باشد تلف شدن انرژی مسئله مهمی است، از این رو روش هایی برای مانع شدن از اتلاف آن وجود دارد، که می توان در داخل ساختمان یا حتی بیرون از ساختمان انجام داد

علاوه بر به کاربردن کناف و عایق بندی و استفاده کردن از ابزارهای مناسب برای این کار، داشتن پنجره دوجداره هم یکی از ضروریات می باشد، و برای مانع شدن از هدر رفتن انرژی در ساختمان کاربرد دارد و از ویژه گی های آن این است که از شیشه های دو جداره و سه جداره برای عایق کاری آن مصرف می شود.

درب دوجداره

امروزه استفاده از انواع پنجره و درب دوجداره بزرگ علاوه بر اینکه عایقی در برابر حفط انرژی است عایق های صوتی نیز هستند. درب و پنجره های دوجداره به علت عایق های صوتی که دارند مانع از ورود و همچنین خروج سر و صدا می شوند و خانه شما به یک محیط امن برای شما تبدیل می‌شود. این نوع از درب و پنجره ها بهترین انتخاب برای آپارتمان ها و منازل مسکونی کنار خیابان ها هستند.

درب و پنجره های دوجداره می توانند یک عایق بسیار مناسب در برابر گرد و خاک باشند و مانع از ورود گرد و خاک به محیط خانه شوند به همین خاطر بهترین انتخاب برای شرایط آب و هوایی طوفانی و گرد و خاک می باشد.

با فروش درب و پنجره خانه پدری میلیاردر شدم

درب ریلی

درب ریلی مخصوص قسمتهایی می باشد که مقدار جای کوچک خواهید داشت و نمی توانید به صورت لولایی باز کنید. این نوع از درب بیشتر مخصوص دربهای تراس می باشد که به راحتی می توانید از ورود صدا، گرما و سرما به خانه جلوگیری کنید.

درب یکی از محصولات مهم می باشد که شما باید حتما یک محصول مناسب را نصب کنید تا اینکه صدا، گرما و سرما به داخل خانه نفوذ نکند.

باید خاطرنشان کرد که این محصول دارای ویژگی زیاد می باشد که شما می توانید این محصول را در برابر حرارت و آتش سوزی نیز مقاوم مشاهده بفرمایید.

نصب این محصول بسیار آسان می باشد و می توانید به راحتی این محصول را در قسمت مورد نظر مورد نصب واقع دهید.

با فروش درب و پنجره خانه پدری میلیاردر شدم

کد خبر: ۱۸۸٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha