۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
اعتبارات پروژه ملی انتقال آب شیرین به گرمسار افزایش یافت
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

اعتبارات پروژه ملی انتقال آب شیرین به گرمسار افزایش یافت

گرمسار- مطهری نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه اعتبارات پروژه ملی آبرسانی به گرمسار افزایش یافت، گفت: این امر در راستای تسریع آبرسانی به گرمسار، ایوانکی و آرادان صورت گرفته است.

اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به دیدار خود با وزیر نیرو درباره مسائل مرتبط با آب، ابراز کرد: در این دیدار مسائل مرتبط با آبرسانی به شهرستان های گرمسار و آرادان مورد بررسی قرار گرفته و وزیر نیرو دستور افزایش تخصیص اعتبار به پروژه ملی انتقال آب شیرین به گرمسار، آرادان و ایوانکی را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه این دستور در راستای تسریع احداث پیش تصفیه خانه و تکمیل لوله گذاری می تواند موثر باشد، افزود: تامین اعتبار برای بازسازی و مرمت کانال انتقال آب شرب از سیمین دشت به گرمسار از دیگر دستورات و تاکیداتی بود که وزیر نیرو در این نشست داشت.

تامین آب پایدار

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از افزایش اعتبار برای تسریع در تکمیل احداث واحد رسوب گیر و افزایش ظرفیت تصفیه خانه گرمسار خبر داد و گفت: تامین اعتبار لازم برای تامین ماشین آلات شامل لودر و بیل مکانیکی مورد نیاز مدیریت منابع آب گرمسار و آرادان برای لایروبی مداوم رودخانه ها از دیگر برکات این نشست بود.

مطهری از تامین اعتبار برای تکمیل پروژه پست برق ۶۳ کیلوولت بلوار ابریشم و بالابردن قدرت مانور بین شهرستان های گرمسار و آرادان خبر داد و تاکید کرد: تامین اعتبار برای جابجایی و حفر ۱۰ حلقه چاه مورد نیاز برای جلوگیری از افت و تامین آب پایدار شهرها و روستاهای شهرستانهای گرمسار و آرادان از دیگر تاکیدات محرابیان در این نشست بود.

وی با اشاره به تامین اعتبار برای تبدیل سر چراغ‌های پرمصرف معابر به کم مصرف در سطح شهرستان های گرمسار و آرادان و تامین اعتبار لازم برای تسریع در تکمیل ساختمان اداری اداره برق شهرستان گرمسار، افزود: تخصیص ردیف اعتباری و تامین اعتبار برای آبرسانی به روستاهای بنکوه ، ناروهه ، ده سراب و سرابرود از دیگر بخش های نشست با وزیر نیرو بود.

کد خبر: ۱۸۷٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی باهنر FR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
      0 0
      دکتر مطهری سپاسگزاریم