۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
پروژه‌های راهداری زنجان با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل راهداری زنجان:

پروژه‌های راهداری زنجان با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد

زنجان - مدیرکل راهداری زنجان گفت: طی دهه فجر پروژه‌هایی راهداری استان با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالحسین علی اکبری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به طرح های مهم قابل افتتاح اداره راهداری زنجان در دهه فجر در استان اشاره کرد و افزود: طی دهه فجر پروژه هایی راهداری زنجان با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در بحث نقاط حادثه خیز، فاز اول تقاطع غیر هم‌سطح سید جمال الدین  اسد آبادی ورودی شهر خرمدره، کمربندی خرمدره، تقاطع  مرشون جاده ابهر و کمربندی ابهر به خرمدره به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راهداری استان زنجان گفت: بهره برداری از کارگاه‌های امداد و نجات در تهم و چورزق و پروژه‌های مختلف روکش آسفالت جزو پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر است.

علی اکبری به شناسایی نقاط حادثه خیز در زنجان اشاره کرد و گفت: براساس آخرین آمار از سال ۹۴ تاکنون ۱۰۵ نقطه حادثه خیز و پر تصادف در استان شناسایی شده که از این تعداد ۵۰ نقطه تصادف عادی و ۵۵ نقطه پر تصادف است که اقدامات ایمن سازی در دستور کارقرار دارد.

وی گفت: از ۱۰۵ نقطه حادثه خیز حدود ۶۹ نقطه با اقدامات زود بازده آشکار سازی و ساماندهی شده است و ۳۶ نقطه پر تصادف هم طرح ایمن سازی تهیه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان ابراز کرد: طی امسال ۱۱ نقطه پر تصادف به عنوان پروژه های ویژه در دست اقدام اداره راهداری استان است و بیش از ۵۳ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه ها اختصاص یافته است.

کد خبر: ۱٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha