۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
تحریم‌ها برای بخش هوایی بسیار کم‌اثر بوده است
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

تحریم‌ها برای بخش هوایی بسیار کم‌اثر بوده است

محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی گفت: طی یک سال گذشته اقدامات مهمی در حوزه هواپیمایی و نهضت تعمیرات انجام شده که نمی‌توان آن‌ها را رسانه‌ای کرد.

به گزارش بازار، محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشور عصر روز گذشته در مراسم افتتاح سه پروژه بزرگ فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، گفت: افتتاح این سه پروژه پیام همبستگی، وحدت، همدلی و همراهی مجموعه‌هایی است که در این پروژه‌ها فعالیت داشتند و خستگی کمبود ‌و تحریم برایشان معنی ندارد.

وی ادامه داد: در بازه زمانی یک سال گذشته در معرض سخت‌ترین شرایط و تحریمی قرار داشتیم که دنیای استکبار به ما تحمیل کرد.

معاون وزیر تصریح کرد: انجام این پروژه‌ها در این شرایط بحرانی و سخت با مشخصات فنی و تخصصی، نشان از عزم جدی همکاران ما برای گسترش صنعت هوایی در شرایط سخت جنگی و تحریمی دارد.

محمدی بخش خاطر نشان کرد: طی یک سال گذشته در حوزه هواپیمایی و نهضت تعمیرات کارهای مهمی انجام شده است. این نشان می‌دهد که در این جنگ نابرابر پیروز میدان بوده‌ایم و امروز می‌توانیم بگوییم که تحریم‌ها برای بخش هوایی بسیار کم‌اثر بوده است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بخش خصوصی، دفاعی و امنیتی همه همراه شدند که یک پروژه ملی در تهران و فرودگاه مهرآباد افتتاح شود.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی نیز شبانه‌روزی در جریان ساخت پروژه باند ۲۹ چپ فرودگاه قرار داشته و ضمن حمایت از این پروژه بزرگ، اصرار بر زمان افتتاح آن در وقت مقرر داشتند.

کد خبر: ۱۸۷٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha