۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
با کمترین سرمایه یک کارآفرین موفق شدم

با کمترین سرمایه یک کارآفرین موفق شدم

با یک سرمایه کم من توانستم یک ثروتمند شوم اما برای خیلی ها این سوال پیش می آید که چگونه ممکن است شاید این کسب و کاری که من دارم یک حرفه خوبی نیست.

با یک سرمایه کم من توانستم یک ثروتمند شوم اما برای خیلی ها این سوال پیش می آید که چگونه ممکن است شاید این کسب و کاری که من دارم یک حرفه خوبی نیست ولی این بهترین شغل در دنیای امروز است و آن تجارت است که مرا به این جایگاه رسانده است و حالا قصد دارم سه نوع از محصولاتم را اینجا معرفی کنم.


دمپایی مردانه

بسیاری از مدل های دمپایی مردانه چرم را از چرم خالص تولید می کنند و هیچ گونه ترکیبات دیگری را در ‌آن به ‌کار نمی ‌برند اما مدل های دیگری وجود دارند که از درصدهای مختلفی از چرم و دیگر جنس ها استفاده‌ می شود که طبیعتا استفاده از چرم خالص دارای قیمت بسیار بالاتری خواهد بود.

علاوه بر اینها زیبایی خاصی که محصولات چرمی دارند باعث می ‌شود که دمپایی های راحتی که از چرم ساخته شده اند به صورت یک دمپایی مجلسی مطرح ‌باشند و بسیار شیک و جذاب دیده می شوند همین امر باعث شده است که بسیاری افراد از این ‌نوع دمپایی ها برای مهمانی و حتی مناسبت های مختلف استفاده کنند.

دمپایی چرمی مردانه بیشتر در فصول گرم ‌سال کاربرد دارد به همین دلیل می توان برای پیاده روی های معمولی از آنها استفاده کرد که هم راحتی لازم‌ را برای ‌پا به همراه داشته باشد و هم زیبایی آن مورد توجه قرار گیرد.

دمپایی هتلی

یکی از نکات بسیار مهمی که باید در خرید دمپایی هتلی رعایت شود، جنس آن ها است که ارتباط مستقیم با سلامت مصرف کننده دارد.

با توجه به اهمیت دمپایی هتلی باید مرغوب ترین نوع آن تهیه و خریداری شود که در این صورت بهترین پیشنهاد دمپایی هایی از جنس اسپان باند است که علاوه بر تنوع بالا و قابلیت چاپ قیمت بسیار مناسبی هم نسبت به نوع حوله ای آن دارد (به جهت استفاده از حوله در تولید آن بهای بیشتری دارد) و می تواند یک خرید هوشمندانه و مقرون به صرفه باشد که سبب کاهش هزینه های جانبی هتل نیز می شود.

از دیگر ویژگی های حائز اهمیت این محصول خاصیت آنتی باکتریایی، ضدآب بودن و لطافت آن می باشد. بیشتر بخوانید: خرید صندل زنانه فانتزی

با کمترین سرمایه یک کارآفرین موفق شدم


دمپایی روفرشی

دمپایی روفرشی فانتزی از جنس پارچه ای تولید می گردند که ضخیم و کفی آنها بسیار مقاوم می باشد.

بسیاری از دمپایی های روفرشی در بازار وجود دارند که در بین آنها دمپایی روفرشی فانتزی نمونه های بارزی می باشند و طرفداران زیادی را به لحاظ با کیفیت بودن دارا می باشند، معمولا مقاومت و استحکام کفی نسبت به داخل بیشتر است و به همین دلیل وقتی از قسمت کفی به پا ضربه وارد می شود، در زیر شیارهایی وجود دارند که مانع از لیز خوردن شما می گردد.

البته فکر نکنید که دمپایی روفرشی زنانه به قدری سفت و محکم است که به پای شما آسیب وارد نماید بلکه بسیار نرم و راحت می باشد، فانتزی بودن این مدل دمپایی ها باعث شده تا یک زیبایی خاصی را این مدل دمپایی ها داشته باشند و هم اینکه استایل بسیار جذابی را به وجود می آورند.

با کمترین سرمایه یک کارآفرین موفق شدم

کد خبر: ۱۸۷٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha