۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
پیشرفت ابنیه میدان بار ساری ۹۰ درصد است
در گفتگو با بازار؛

پیشرفت ابنیه میدان بار ساری ۹۰ درصد است

ساری- فخرآوران، رئیس اتحادیه میوه و تره بار مرکز مازندران پیشرفت بخش ابنبه میدان بار ساری ۹۰ درصد ذکر کرد و گفت: در زمینه راه دسترسی دچار مشکل هستیم.

امیرحسین فخرآوران در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که سایتی به مساحت ۲۵ هکتار از سال ۸۹ برای ساخت میدان تره وبار ساری درنظر گرفته شده است، گفت: این سایت علاوه بر میدان بار به عنوان پایانه حمل ونقل کامیونداران، سردخانه و سورتینگ و پایانه صادراتی درنظر گرفته شده است.

وی گفت: ۱۵۰ غرفه میدان تره وبار در این سایت پیش بینی شد که هر غرفه ۲۵۵ مترمربع وسعت دارد و طی ۱۲ سال پیشرفت فیزیکی در بخش ابنیه ۹۰ درصد است.

وی ادامه داد: عمده واحدها و غرفه ها تکمیل شد و قابلیت بهره برداری دارد اما در بخش محوطه میدان بار نیازمند آسفالت، زیرساخت و زیرساخت های موردنیاز داریم که پیشرفت ۲۵ درصدی دارد.

فخرآوران با اظهار این که بخش خصوصی برای ساخت میدان بار سرمایه گذاری کرده است، گفت: چالش اصلی مربوط به اخذ مجوز در زمینه راه دسترسی است و باید امور اراضی جهاد کشاورزی مجوز لازم را ارائه دهد.

رئیس اتحادیه میوه وتره بار مرکز مازندران تصریح کرد: با شروع فعالیت دولت سیزدهم، روند اجرا و شتاب بخشی پروژه شتاب گرفت و بخشی از مشکلات رفع شده است و تلاش می شود در کمترین زمان ممکن از میدان بار بهره برداری شود.

کد خبر: ۱۸۷٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha