۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
 ۱۵ واحد صنعتی تعطیل در ایلام فعال می‌شوند
رئیس سازمان صمت ایلام:

۱۵ واحد صنعتی تعطیل در ایلام فعال می‌شوند

ایلام - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: در سال جاری هدف‌گذاری لازم برای فعال شدن ۱۵ واحد صنعتی تعطیل استان انجام شده است.

یارالله نصیری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سال جاری که به نام جهش تولید نامگذاری شده است، سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام برنامه های مختلفی برای توسعه فعالیت های صنعتی در استان ترسیم کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت های معدنی در ایلام، افزود: در حال حاضر از ۷۴ معدن استان ۴۵ معدن فعال وجود دارد و برنامه سازمان صمت احیا و فعال‌سازی معادن غیرفعال و صدور محوزه برای فعالیت های جدید معدنی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های مهم سازمان صمت فعال کردن واحدهای تولید غیرفعال است و در این راستا هدف گذاری لازم برای فعال شدن ۱۵ واحد صنعتی تعطیل در استان انجام شده است.

نصیری با اشاره رشد سرمایه گذاری در بخش صنعت ایلام، گفت: در دو سال گذشته ۴۹ هزار میلیارد تومانی در این بخش سرمایه گذاری شده است.

وی تصریح کرد: در دو سال گذشته بیش از ۶۷ واحد تولیدی ایلام با رفع مشکلات در کارگروه رفع موانع تولید به مدار و چرخه فعالیت بازگشته و احیا شده اند.

کد خبر: ۱۸٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha