۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
۶۱ سرمایه‌گذار در شهرک های صنعتی استان سمنان زمین دریافت کردند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۶۱ سرمایه‌گذار در شهرک های صنعتی استان سمنان زمین دریافت کردند

سمنان- باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از واگذاری زمین به ۶۱ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

محمدرضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۶ هکتار اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان واگذار شده است، تاکید کرد: ۶۱ سرمایه گذار این زمین ها را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری همچنین ۳۴ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی استان سمنان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: ارتقای کیفی و کمی تولیدات صنعتی از راهبردهای شهرک صنعتی استان در واگذاری زمین به متقاضیان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری انجام شده این واحدهای صنعتی براساس مجوزهای صادره سه هزار و ۴۴۵ میلیارد ریال بوده است، ابراز کرد: این صنایع در زمینه‌ تولید مواد شیمیایی، فلزی، سلولزی، برق الکترونیک و ... مشغول به فعالیت شده و ۴۲۴ فرصت شغلی جدید را فراهم کردند.

باقری همچنین از راه اندازی و بهره برداری پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی دامغان خبر داد و گفت: این طرح از سوی توزیع برق با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تامین برق مصرفی مورد نیاز شهرک صنعتی دامغان محور اجرای این طرح بوده است، ابراز کرد: تامین برق یکی از مهمترین مسائل در ایجاد رغبت بین سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی است.

کد خبر: ۱۸۷٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha