۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶
آیا سفر به دبی از مبدا شیراز ارزانتر است؟ (BK1)

آیا سفر به دبی از مبدا شیراز ارزانتر است؟ (BK1)

سفر به دبی می‌تواند یکی از مهیج‌ترین سفرها در زندگی هر فرد باشد. شهر کوچک و زیبای دبی، با جاذبه‌ها و تفریحات کم‌نظیرش، طرفداران زیادی بین گردشگران سراسر جهان دارد.

به گزارش بازار، سفر به دبی می‌تواند یکی از مهیج‌ترین سفرها در زندگی هر فرد باشد. شهر کوچک و زیبای دبی، با جاذبه‌ها و تفریحات کم‌نظیرش، طرفداران زیادی بین گردشگران سراسر جهان دارد. تا دو دهه پیش کسی تصورش را نمی کرد که این شهر گرم و خشک، به یکی از توریستی‌ ترین و محبوب ترین شهرهای دنیا تبدیل شود! اما در حال حاضر، سالانه افراد زیادی از جمله ایرانیان، برای سفر، زندگی و کار به این شهر سفر می‌کنند. شاید فکر کنید که برای سفر خارجی، حتما باید مبدا سفرتان از تهران باشد، اما خوب است بدانید که فرودگاه شیراز، دارای پرواز مستقیم به چند مقصد خارجی از جمله دبی است. سوالی که این بین ممکن است ذهن شما را درگیر کند این است که سفر به دبی از مبدا شیراز ارزانتر تمام می‌شود یا تهران! در این مطلب با ما همراه باشید تا علاوه بر پاسخ این سوال، مرجع خرید ارزان ترین بلیط هواپیما دبی را به شما معرفی کنیم.

سفر به دبی از شیراز

همانطور که می‌دانید، از لحاظ موقعیت جغرافیایی، شهر شیراز به دبی نزدیک تر است و از مهم ترین مزیت های رفتن به دبی از شیراز، فاصله زمانی کوتاه تر آن محسوب می‌شود. فاصله هوایی پروازهای شیراز به دبی حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه است، این در حالی است که پروازهای تهران به دبی زمانی بین ۲ ساعت تا ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه به طول می‌انجامد. انتخاب بلیط پرواز شیراز به دبی گزینه بسیار مناسبی برای مسافرانی است که ساکن شیراز هستند یا در سایر شهرهای جنوبی کشور بوده و فاصله کوتاهی تا شیراز دارند.

مورد بعدی که بسیار مورد توجه قرار میگیرد، قیمت بلیط هواپیما دبی از شیراز و سایر شهرها است. همانطور که می‌دانید، قیمت بلیط هواپیما به متغیرهای زیادی بستگی دارد. تاریخ و زمان سفر، مبدا و مقصد، مدت زمان پرواز و شرکت هواپیمایی انتخاب شده، از مهم ترین مواردی است که در قمیت نهایی بلیط هواپیما تاثیر می‌گذارد.تاریخ‌هایی که تعطیلات رسمی در پیش باشد و یا آخر هفته‌ها به دلیل تقاضای بالا برای سفر به مقصد دبی، قیمت بلیط هواپیما افزایش پیدا می‌کند.

به صورت کلی نمی‌توان راجع به گرانتر یا ارزانتر بودن بلیط دبی به شیراز یا شیراز به دبی نظر قطعی داد، چرا که قیمت در شرایط مختلف متفاوت خواهد بود. ممکن است در یک بازه زمانی، پرواز دبی از مبدا شیراز ارزان تر از مبدا تهران باشد؛ یا برعکس پرواز از مبدا تهران با قیمت مناسب تری تمام شود. تعداد پروازهای روزانه چارتری و لحظه آخری تهران دبی، بیشتر از سایر شهرها است، از این رو با وجود این که فاصله تهران دبی از شیراز دبی بیشتر است، اما در اکثر مواقع هزینه بلیط تهران دبی به صرفه‌تر تمام می‌شود.

خرید بلیط هواپیما چارتری و لحظه آخری دبی

یکی از بهترین راهکارها برای خرید ارزان بلیط دبی، رزرو بلیط چارتری و لحظه آخری است. به صورت کلی بلیط های چارتری و لحظه آخری در مقایسه با سایر بلیط‌ها دارای قیمت کمتری بوده و کمک زیادی در ذخیره بودجه فرد می‌کند. برای خرید ارزان بلیط هواپیما دبی، می‌توانید با مراجعه به سایت فلای تودی و مقایسه قیمت‌ها در زمان‌های مختلف، ارزان‌ترین پرواز را رزرو کنید. البته این موضوع در زمان‌های اوج سفر صدق نخواهد کرد. در زمان‌های پرتردد سال خرید بلیط لحظه آخری ارزان قیمت تبدیل به چالش خواهد شد چرا که قیمت آن با تقاضای مسافران ارتباط مستقیمی دارد.

رزرو بلیط ارزان شیراز دبی در فلای تودی

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما دبی کافیست به صفحه پرواز خارجی سایت فلای تودی بروید. مبدا شیراز و مقصد دبی را وارد کنید. زمان سفر خود را انتخاب کرده و بعد از وارد کردن تعداد مسافر و مشخص کردن یک طرفه یا رفت و برگشت بودن بلیط، کلید جستجوی پرواز را فشار دهید. در کمتر از چند ثانیه لیست کاملی از تمامی پروازهای دبی در تاریخ منتخب، به شما نمایش داده می‌شود که به طور پیش فرض این جستجو بر اساس کلاس پروازی اکونومی بوده و پروازها از ارزاترین به گرانترین مرتب شده‌اند.

در این صفحه می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود مثل انتخاب نوع پرواز سیستمی یا چارتری، نوع ایرلاین و نمودار حداقل و حداکثر قیمتی و تقویم قیمتی راحت‌تر به بلیط مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. در ادامه با مقایسه شرایط و قیمت تمامی پروازهای موجود به مقصد دبی، بهترین انتخاب را متناسب با بودجه و شرایط سفری خود انتخاب کنید.

آیا سفر به دبی از مبدا شیراز ارزانتر است؟

ارزان ترین زمان سفر به دبی

زمان سفر قطعا تاثیر بسزایی در هزینه‌های سفرتان به دبی می‌گذارد. به صورت کلی در نیمه دوم سال که آب و هوای مناطق اطراف خلیج فارس بسیار مطلب و و دلپذیر می‌شود بهترین زمان سفر به دبی به حساب می‌آید. اما باید دقت کنید که در زمان تعطیلات عمومی مثلا تعطیلات کریسمس یا عید نوروز که تقاضای سفرهای خارجی افزایش می‌یابد، به همین نسبت هم قیمت بلیط هواپیما و هزینه رزرو هتل بالا می‌رود. بنابراین اگر به دنبال بلیط ارزان هستید، در زمان تعطیلات برای سفر به دبی برنامه‌ریزی نکنید. به جز تعطیلات، در زمان برگزاری فستیوال‌های گوناگون مانند جشنواره خرید دبی و ... هم نمی‌توانید بلیط هواپیما ارزان به مقصد دبی پیدا کنید.

از زمان های مناسب برای سفر ارزان به دبی، فصول گرم سال به حساب می‌آید. نیمه اول سال که آب و هوای دبی گرم و مرطوب است، مسافران کمتری به دبی سفر می‌کنند و از آنجایی که تقاضا برای سفر پایین می‌آید، قیمت بلیط هواپیما دبی نیز کاهش می‌یابد.


 

کد خبر: ۱۸۷٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha