۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
واحدهای فاقد پروانه کسب؛ دلیل نوسان قیمت روغن موتور

واحدهای فاقد پروانه کسب؛ دلیل نوسان قیمت روغن موتور

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و فیلتر و تعویض روغن تهران گفت: نوسانات قیمت روغن موتور متوجه آن دسته از واحدهای فروش است که فاقد پروانه کسب هستند.

به گزارش بازار، محمدرضا آل سارا رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و فیلتر و تعویض روغن تهران گفت: با تشدید نظارت‌ها و افزایش عرضه طی دو ماه اخیر کاهش ۴۰ درصدی قیمت روغن موتور در بازار به‌وجود آمده است و این موضوع تاحد قابل توجهی دستاورد مناسبی به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فروش و عرضه روغن در سامانه جامع تجارت به صورت سازمان یافته انجام می‌شود، افزود: طی ماه‌های اخیر روند عرضه روغن منطقی شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و فیلتر و تعویض روغن تهران تصریح کرد: به نظر می‌رسد این موضوع متوجه آن دسته از واحدهای فروش است که فاقد پروانه کسب هستند که تعداد آن واحدها قابل توجه است به نحوی که چون روغن را با واسطه دریافت می‌کنند در نهایت قیمت‌های بالایی را به مصرف‌کنندگان اعلام می‌کنند این درحالی است که واحدهای دارای پروانه، روغن را براساس نرخ مصوب عرضه می‌کنند و در این رابطه مشکلی وجود ندارد.

آل سارا بیان کرد: در اتحادیه نظارت‌های لازم برای جلوگیری از فعالیت واحدهای فاقد پروانه کسب انجام می‌دهیم تا در نهایت بتوانیم با صدور پروانه کسب و یا تعطیلی آنها مانع بروز مشکلات قیمتی در سطح بازار روغن شویم.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و فیلتر و تعویض روغن تهران گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۰۰ واحد صنفی تعویض روغنی فاقد پروانه کسب شناسایی شده است.

کد خبر: ۱۸۷٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha