۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
 کارگروه حمایت از واحدهای تولیدی قم در اقتصاد پساکرونا تشکیل شد
در اتاق بازرگانی قم؛

کارگروه حمایت از واحدهای تولیدی قم در اقتصاد پساکرونا تشکیل شد

قم - دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم گفت: کارگروه حمایت از واحدهای تولیدی در اقتصاد پسا کرونا در اتاق بازرگانی قم تشکیل شد.

علی حاج زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کارگروهی برای حمایت از واحدهای تولیدی آسیب دیده از ویروس کرونا در اتاق بازرگانی قم تشکیل شده است، گفت: این کارگروه متشکل از هفت سازمان مؤثر فعالیت خواهد کرد.

وی با اعلام اینکه این کارگروه در ذیل دستورالعمل و فعالیت ستاد ملی کرونا شکل گرفته است، گفت: بعد از اینکه در ستاد ملی کرونا تصمیم به حمایت ۷۵ هزار میلیارد تومانی از واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا شد، نحوه شناسایی و بررسی مشکلات و معرفی واجدین شرایط به کارگروه‌های حمایت هر استان سپرده شده است.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم با تأکید بر اینکه این کارگروه در قم در روزهای آینده اولین نشست خود را برگزار خواهد کرد، گفت: این کارگروه هفت عضو حقوقی شامل نمایندگان سازمان امور مالیاتی، کمیسیون هماهنگی بانک‌ها، سازمان تأمین اجتماعی، اداره کل گمرکات، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق بازرگانی خواهد بود.

وی با اعلام اینکه هرکدام از اعضا مشکلات واحدهای تولیدی را در حوزه کاری خود بررسی و حل و فصل خواهند کرد، گفت: هنوز سهم استان قم از مبلغ یارانه حمایتی دولت از واحدهای تولید آسیب دیده از کرونا مشخص نشده است.

حاج زمانی افزود: جلسات این کارگروه به صورت هفتگی و به منظور رفع موانع تولید ناشی از کرونا با همکاری سازمان‌های عضو کارگروه خواهد بود.

دبیرکل اتاق بازرگانی استان قم با بیان اینکه خوشبختانه در قم واحد صنعتی از کار افتاده به دلیل شیوع کرونا نداریم، گفت: برخلاف بسیاری از استان‌ها واحدهای تولیدی مستقر در قم با کاهش ظرفیت مواجه بوده‌اند و تعطیلی مطلق ناشی از کرونا مشاهده نشده است.

کد خبر: ۱۸٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha