۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
۱۰ پروژه اقتصادی در استان زنجان به بهره برداری می رسد
رئیس سازمان صمت زنجان:

۱۰ پروژه اقتصادی در استان زنجان به بهره برداری می رسد

زنجان - رئیس سازمان صمت، معدن و تجارت زنجان گفت: تا پایان سال ۹۸ و دهه فجر ۱۰ پروژه اقتصادی در استان به بهره برداری میرسد و برای بیش از یک‌هزار جوان بیکار زنجانی اشتغال ایجاد خواهد شد.

ناصر فغفوری در  گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تا پایان سال ۹۸ و دهه فجر ۱۰ پروژه اقتصادی در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد و برای بیش از یک هزار جوان بیکار زنجانی اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد چهار پروژه بسیار مهم اقتصادی و دو پروژه هم بااعتبار بیش از پنج میلیارد تومان با حضور مسئولان کشوری کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صمت، معدن و تجارت زنجان به شعار سال نام‌گذاری شده از سوی مقام معظم رهبری، افزود: تولید کالای باکیفیت بالا و کالای رقابت‌پذیر مؤلفه مهم و تأثیرگذار در تحقق شعار سال است و در این استان طی سال جاری واحدهای تولیدی زیادی با ظرفیت بسیار خوبی فعالیت می‌کنند.

فغفوری تصریح کرد: مشوق‌های خاصی که به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان داده می‌شود و برند سازی کالاهای ایرانی باید مدنظر قرار بگیرد.

وی به سرمایه‌گذاری در زنجان اشاره کرد و افزود: سرمایه‌گذاری طی دولت تدبیر و امید در استان خوب بوده و در سال حمایت از تولید داخلی باید این مهم به‌خوبی تقویت می‌شود.

رئیس سازمان صمت، معدن و تجارت زنجان ابراز کرد: باید تولیدکننده به تولید کالای داخلی باکیفیت توجه جدی داشته باشد تا مردم از این کالا استفاده کنند.

کد خبر: ۱٬۸۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha