۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
اعلام مخالفت مجلس با فیلترینگ دائم| گِره فیلتر شبکه‌های اجتماعی پر کاربرد باز می‌شود
عضو کمیسیون امورداخلی مجلس به بازار خبر داد

اعلام مخالفت مجلس با فیلترینگ دائم| گِره فیلتر شبکه‌های اجتماعی پر کاربرد باز می‌شود

رشیدی عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس گفت: مجلس با فیلترینگ دائمی فضای مجازی مخالف بوده و این مخالفتش را به شورای عالی فضای مجازی اعلام کرده است.

جلال رشیدی کوچی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به اخباری در زمینه اقدام رئیس مجلس شورای اسلامی در زمینه رفع فیلتر شبکه های اجتماعی پر کاربرد در فضای مجازی بیان کرد: در مقطعی مسئولین امنیتی تصمیم گرفتند که به صورت موقت و تا زمانی که آرامش به جامعه برگردد برخی از شبکه های اجتماعی که تحریک کننده هستند و بسترهای آشوب در آنها شکل می گیرد، فیلتر باشد.

وی تاکید کرد: البته فیلتر شدن این شبکه ها را مردم نیز پذیرفتند و قبول کردند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در حال حاضر آرام آرام به این سمت در حرکت هستیم که فضا از آن فضای متشنج به سمت آرامش پیش می رود.

وی تاکید کرد: امیدواریم بسته شدن شبکه ها پر کاربرد در فضای مجازی مجدد مورد تجدید نظر قرار گیرد و طبق قولی که مسئولین دادند مورد بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: طبق آخرین اطلاعات به دست آمده ریاست مجلس و همچنین جمع زیادی از نمایندگان مجلس هم موتفق القول برعدم فیلترینگ این شبکه ها تاکید دارند.

این نماینده مجلس بیان کرد: در حال حاضر مجلس مخالفت خود درباره فیلترینگ شبکه ها در فضای مجازی را به شورای عالی فضای مجازی اعلام کرده است و این مسئله یکی از مهمترین اقدامات در این بخش بوده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم این فضا بتواند به سمت قانونمندی پیش رود تا عزیزانی که در این فضا کسب و کار دارند بتوانند به فعالیت خودشان مجددا ادامه دهند.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس تصریح کرد: بنابراین مجلس با فیلترینگ دائمی فضای مجازی مخالف بوده و این مخالفتش را به شورای عالی فضای مجازی اعلام کرده است.

کد خبر: ۱۸۷٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha