۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
استخدام شرکت‌های بزرگ و معتبر در آبان ۱۴۰۱

استخدام شرکت‌های بزرگ و معتبر در آبان ۱۴۰۱

شرکت‌های بسیاری از میان شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران، در آبان ۱۴۰۱ نیز به دنبال نیروی کار در صنایع مختلف و همچنین در گروه‌های شغلی متفاوت هستند.

به گزارش بازار، شرکت‌های بسیاری از میان شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران، در آبان ۱۴۰۱ نیز به دنبال نیروی کار در صنایع مختلف و همچنین در گروه‌های شغلی متفاوت هستند و به همین منظور، آگهی‌های استخدامی خود را منتشر کرده‌اند.

این آگهی‌های استخدامی در ایران تلنت منتشر شده‌اند و این فرصت برای کارجویان فراهم است که با هر میزان سابقه کاری، مدرک تحصیلی و در حرفه‌های مختلف، برای این آگهی‌ها رزومه ارسال کنند. آگهی های استخدامی آبان شامل گروه‌های شغلی مختلف مانند بازاریابی، محصول، حسابداری، فروش، تولید و بهره‌برداری، مهندسی، برنامه نویسی، فناوری اطلاعات و غیره می‌شوند و فرصت‌های شغلی آنها از سطح کارشناس تا مدیر و مدیر ارشد، فرصت‌های شغلی متفاوت هستند.

شرکت‌هایی که در آبان ۱۴۰۱ استخدام دارند

نام شرکت‌های معتبر و بزرگ ایران در میان منتشرکنندگان آگهی استخدام آبان ماه دیده می‌شود. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعال هستند و فرصت‌های شغلی‌ای که ارائه می‌دهند در گروه‌های شغلی مختلف است. برخی از این شرکت‌ها عبارت‌اند از:

نستله ایران، ایرانسل، گلدیران، کارگزاری آگاه، گروه سولیکو، شرکت کوبل دارو، دیجی کالا، نیلپر، شاتل موبایل، زرین رویا، پرداخت الکترونیک سداد، همکاران سیستم، اکالا، اسنپ مارکت و غیره.

ارسال رزومه برای آگهی‌های استخدامی

فرصت‌های شغلی شرکت‌های بزرگ و معتبر ایران را می‌توانید در وب‌سایت ایران تلنت مشاهده و متناسب با رزومه‌ای که دارید، برای هر کدام از آگهی‌های استخدامی اقدام کنید. برخی از این فرصت‌های شغلی شامل کارشناس سئو،  مدیر مارکتینگ، استخدام کارشناس تولید محتوا، مدیر مالی، کارشناس بازاریابی، حسابدار، مدیر توسعه محصول، کارشناس ارشد حقوق و دستمزد، حسابدار، کارشناس فروش و غیره می‌شوند.

برای اینکه شانس خود را در استخدام افزایش دهید، ‌ خوب است که رزومه‌ای استاندارد و حرفه‌ای داشته باشید که سوابق و مهارت‌های مرتبط با شرح شغلی این فرصت‌های شغلی را پوشش بدهد. این امکان برای شما فراهم است که در ایران تلنت رزومه خود را نیز بسازید که در زمان درخواست برای فرصت‌های شغلی، از آن برای افزایش شانس استخدام خود استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر برای ارسال رزومه

اگر کارجو هستید و به دنبال کار هستید، برای برای مشاهده فرصت‌های شغلی به وب‌سایت ایران تلنت به آدرس irantalent.com مراجعه کنید. در این صفحه با طیف وسیعی از مشاغل و در گروه‌های شغلی مختلف مواجه می‌شوید که می‌توانید برای هر تعداد آگهی استخدامی، رزومه ارسال کنید.

کد خبر: ۱۸۷٬۴۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha