۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
آغاز ارسال نسخه ارتقاء به اندروید ۱۳ برای کاربران گوشی گلکسی A۳۳
سامسونگ خبر داد؛

آغاز ارسال نسخه ارتقاء به اندروید ۱۳ برای کاربران گوشی گلکسی A۳۳

شرکت سامسونگ از آغاز فرآیند ارسال به روز رسانی سیستم عامل اندروید برای گوشی پرچمدار خود یعنی گلکسی A۳۳ ۵G خبر داد.

به گزارش بازار، شرکت سامسونگ از آغاز فرآیند ارسال به روز رسانی سیستم عامل اندروید برای گوشی پرچمدار خود یعنی گلکسی A۳۳ ۵G خبر داد. بر اساس این گزارش، با قبول و نصب این به روز رسانی توسط کاربران، سیستم عامل گوشی به اندروید ۱۳ ارتقاء خواهد یافت.

البته رابط کاربری نسخه ۵.۰ سامسونگ نیز به صورت همزمان برای کاربران گوشی مذکور ارسال خواهد شد که تمامی این به روز رسانی ها قرار است با کد به روز رسانی A۳۳۶BXXU۴BVJG برای مشتریان فرستاده شوند. حجم آپدیت ها یاد شده نیز حدود ۲ گیگابایت است که لازم است برای به روز رسانی از اینترنت وای فای استفاده کرده و گوشی خود را نیز به شارژر متصل سازید.

البته پس از این به روز رسانی، سامسونگ قرار است یک بروزرسانی دیگر نیز برای رابط کاربری خود برای ماه نوامبر ارسال نمایند که در آن، علاوه بر تغییرات در پروتکل های امنیتی، از برخی پوسته های اختصاصی خود نیز استفاده خواهد کرد؛ چراکه در حال حاضر، رابط کاربری جدید سامسونگ تنها از پوسته های قرار داده شده در نسخه ۱۳ اندروید و هنوز تغییرات اختصاصی برای کاربران ارسال نشده است.

اما در صورتیکه نسخه به روز رسانی برای گوشی گلکسی A۳۳ ۵G شما ارسال نشده، می توانید به صورت دستی با مراجعه به تنظیمات، وارد بخش بروزرسانی نرم افزار شده و با انتخاب گزینه Download and install، نسبت به به روزرسانی دستی گوشی خود اقدام نمایید.

کد خبر: ۱۸۷٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha