۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
سیلاب در ایلام خسارت زد| انسداد ۲ مسیر ارتباطی
در گفت‌وگو با بازار عنوان شد؛

سیلاب در ایلام خسارت زد| انسداد ۲ مسیر ارتباطی

ایلام- بیگلریان، مدیرکل بحران استانداری ایلام با اشاره به خسارت سیلاب به بعضی از مناطق استان، گفت: دو مسیر ارتباطی استان مسدود هستند.

مجید بیگلریان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: جمعه شب گذشته بر اثر سیلاب بعضی از مناطق استان ایلام از جمله شهرستان بدره دچار خسارت های مالی شدند.

وی افزود: با سرریز شدن سیلاب در سطح شهر، آب وارد برخی منازل مسکونی و تجاری مجاور سیلبند شد.

مدیرکل مدیریت بحران ایلام ادامه داد: همچنین ۳۰۰ راس از احشام عشایر نزدیک سیلبند نیز به علت گرفتار شدن در سیلاب تلف شدند.

بیگلریان اضافه کرد: در حال حاضر بارش ها فروکش کرده و پاکسازی منازل و واحدهای تجاری با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان دره شهر در حال انجام است.

عوامل راهداری برای پاکسازی و بازگشایی مسیر حضور دارند

مدیرکل راهداری ایلام از ریزش کوه در دو مسیر ارتباطی ایلام به علت بارندگی خبر داد و گفت: راهداران در حال بازگشایی مسیرها هستند.

سید زاهدین چشمه خاور نیز اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر محور میمه به تختان و میمه به زرین آباد دچار ریزش شده است، لذا از رانندگان گرامی تقاضا می‌شود با احتیاط از این مسیرها تردد کنند.

وی گفت: عوامل راهداری برای پاکسازی و بازگشایی مسیر حضور دارند.

مدیرکل راهداری ایلام عنوان کرد: با توجه به ناپایداری وضعیت جوی حاکم بر استان، رانندگان قبل از هر گونه سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

کد خبر: ۱۸۷٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha