۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
ریزش قیمت دوج کوین ادامه خواهد داشت| تعیین سطوح حمایت و مقاومت پیش رو
تحلیل بازار رمزارزها؛

ریزش قیمت دوج کوین ادامه خواهد داشت| تعیین سطوح حمایت و مقاومت پیش رو

قیمت رمزارز دوج کوین با ریزش سنگین بازار ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه، به پایین ترین سطح از ۲۹ اکتبر سقوط کرد.

به گزارش بازار، قیمت رمزارز دوج کوین با ریزش سنگین بازار ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه، به پایین ترین سطح از ۲۹ اکتبر سقوط کرد. توکن DOGE به پایین ترین سطح ۰.۰۹۶۲ دلار سقوط کرد که تا حد زیادی پایین تر از بالاترین قیمت این ماه آن روی ۰.۱۵۸۸ دلار بود. سایر سکه‌های میم کوین های بازار مانند سیبا، دوجلون مارس و تامادوج نیز روز سه شنبه به شدت سقوط کردند.

قیمت دوج کوین اوایل این ماه پس از نهایی شدن خرید توییتر توسط ایلان ماسک به شدت افزایش یافت. ماسک اکنون صاحب یکی از قدرتمندترین و در عین حال، کم سودترین شرکت های جهان است. در نتیجه، قیمت توکن مورد علاقه ایلان ماسک یعنی دوج کوین نیز با افزایش تقاضای سرمایه گذاران برای این رمز ارز افزایش یافت. مدیرعامل تسلا در اظهارات قبلی خود اعلام کرده بود که دوج کوین را در اکوسیستم توئیتر گنجانده و قرار است از آن به عنوانی یکی از روش های پرداخت اصلی توئیتر استفاده نماید.

دوج کوین همچنین روز سه شنبه پس از پیش‌بینی فدرال رزرو مبنی بر اینکه سیاست افزایش نرخ بهره برای مدت طولانی بالا باقی خواهد ماند، کاهش یافت.

پیش بینی قیمت دوج کوین

ریزش قیمت دوج کوین ادامه خواهد داشت| تعیین سطوح حمایت و مقاومت پیش رو

با نگاهی به نمودار چهار ساعته متوجه می شویم که قیمت توکن DOGE طی چند روز گذشته در یک روند نزولی قوی قرار داشته است. این رمزارز همچنین به زیر سطح حمایت مهم خود در ۰.۱۱۲۰ دلار حرکت کرد که پایین ترین سطح قیمت در ۳۰ اکتبر بود. دوج در ادامه به زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه سقوط کرده و نگاه دقیق تر نشان می دهد که یک الگوی دوجی کوچک تشکیل داده است.

قیمت دوج کوین احتمالاً به روند کاهشی خود ادامه خواهد داد و فروشندگان سطح حمایت کلیدی بعدی را در ۰.۰۸۵ دلار هدف قرار می دهند. حرکت به بالای مقاومت ۰.۱۰۷۸ دلار، نمای نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۸۶٬۵۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha