۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
ایجاد مرکز مبادلات اقتصادی خوزستان و قطر به توسعه مبادلات تجاری کشور کمک می‌کند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ایجاد مرکز مبادلات اقتصادی خوزستان و قطر به توسعه مبادلات تجاری کشور کمک می‌کند

اهواز- عموری، رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: ایجاد مرکز مبادلات اقتصادی خوزستان و قطر در استان امری ضروری است و این مرکز را می‌توان از شتاب دهنده‌های موثر در عرصه تجارت خارجی کشور تبدیل کرد.

شهلا عموری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اتاق بازرگانی اهواز آمادگی دارد تا در راه‌اندازی مرکز مبادلات اقتصادی خوزستان و قطر مشارکت داشته باشد، اظهار کرد: اقتصاد خوزستان را نباید محدود به یک شهر استان دانست؛ بنابراین اگر اقتصاد یک شهر در خوزستان توسعه پیدا کنه قطعا سایر نقاط استان هم بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: استان خوزستان در زمینه صنایع غذایی روند روبه رشدی را شروع کرده و باتوجه به ضعف شدید کشور قطر در این زمینه، ایجاد چنین مرکزی می‌تواند در توسعه صادرات غیرنفتی استان نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

دبیر شورای گفت‌ و گوی دولت و بخش خصوصی خوزستان عنوان کرد: اتاق بازرگانی اهواز به واسطه برخورداری از بدنه کارشناسی کاربردی، قطعا به تحقق اهداف تشکیل این مرکز کمک خواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز همچنین به انتظارات بخش خصوصی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی برای مانع زدایی‌ها در مسیر فعالیت کسب و کارها تاکید کرد و گفت: به روز رسانی قوانین و اصلاح کارشناسی مقررات می‌تواند به بهبود فضای تولید و اقتصاد کشور منجر شود.

کد خبر: ۱۸۶٬۴۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
      0 0
      درود بر شما لطفا کمکمون کنید تا سریعتر با قطر تجارت کنیم