۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
ساخت روف گاردن با چمن مصنوعی برای پشت بام

ساخت روف گاردن با چمن مصنوعی برای پشت بام

زندگی در یک منطقه شهری نباید شما را از آرزوی داشتن رنگ سبز در خانه خود باز دارد.

به گزارش بازار، زندگی در یک منطقه شهری نباید شما را از آرزوی داشتن رنگ سبز در خانه خود باز دارد. ساختن یک باغ روی پشت بام یک گزینه عالی است؛ اما برای همه مناسب نیست. حقیقت این است که افراد کمی هستند که استعداد پرورش گیاهان زنده را داشته باشند. و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که شانس بدی در این مورد دارید، احتمالاً باید به دنبال چمن مصنوعی روف گاردن باشید. برخی افراد معتقدند که وقتی صحبت از فضای سبز به میان می‌آید، هر چیزی که مصنوعی باشد برای محیط زیست مضر است؛ اما این موضوع کاملاً درست نیست. در واقع این که بدانید چمن مصنوعی را چگونه روی پشت بام نصب کنید دارای مزایای زیادی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این مزایا لطفاً در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مزایای نصب چمن مصنوعی برای پشت بام شما

مزایای نصب چمن مصنوعی روف گاردن شامل موارد زیر است:

مفید برای کودکان و حیوانات خانگی

برخی از برندهای تولید کننده چمن مصنوعی در این صنعت پیشرو هستند. محصولات این برندهای پیشرو به دلیل چمنهای پلی‌اتیلن بلند و پرکننده‌ای که به تقلید از چمن طبیعی ساخته شده است محبوب و شناخته‌شده هستند. آن‌ها در ساختن چمن مصنوعی مورد استفاده در سطوح بازی تخصص دارند که داشتن حیوانات خانگی یا بچه این گزینه را به یک انتخاب استثنایی تبدیل می‌نماید. استفاده از این چمن در پشت بام سرگرمی کودکان خردسال شما را به مدت طولانی تضمین می‌کند. احتمال خطر افتادن کودک روی آن به دلیل خاصیت ضد لغزش آن کم است. در صورت افتادن افراد پرکننده چمن مصنوعی مانند یک بالشتک عمل نموده و از ضربه محافظت می‌کند.

به عنوان عایق اضافی پشت بام عمل می‌کند

آیا میدانستید که نصب چمن مصنوعی برای پشت بام می‌تواند به کاهش هزینه‌های گرمایشی شما کمک کند؟ نصب چمن مصنوعی روی پشت بام شما یک اثر عایق دارد که میزان گرمای خارج‌شده را کاهش می‌دهد. اگر در منطقه گرم‌تری در شهر زندگی می‌کنید، چمن مصنوعی خانه شما را خنک‌تر نگه می‌دارد؛ زیرا گرمای بیرون را به خود جذب می‌کند.

چمن مصنوعی برای روف گاردن

زهکشی چمن مصنوعی روف گاردن تمیزکردن آن را آسان می‌کند

بیشترین تمیزی که با یک چمن مصنوعی با زهکشی خوب انجام می‌دهید استفاده از یک برس با صابون ملایم است؛ پس از آن می‌توانید آن ناحیه را با شلنگ آب بشویید. اگر در حال نصب یک محوطه برای حیوانات خانگی هستید، می‌توانید فقط با تولیدکننده تماس بگیرید تا محصولات تمیزکننده‌ای را که می‌توانند برای مدیریت رشد باکتری‌ها و بوی آن توصیه کنند تهیه نمایید.

چمن مصنوعی برای پشت بام همیشه سبز به نظر می‌رسد

هنگامی که علف‌ها به هر دلیلی خشک می‌شوند به رنگ زرد یا قهوه‌ای در می‌آیند. چمن مصنوعی پژمرده نمی‌شود و سال‌ها یا حتی دهه‌ها به همان رنگ می‌ماند؛ همچنین شما نیازی به تعویض چمن مصنوعی تزئینی برای مدت طولانی ندارید که این موضوع در دراز مدت به سود محیط زیست است.

استفاده از چمن مصنوعی برای پشت بام ظاهری منحصر به فرد به آن می‌بخشد

حتی خسته‌کننده‌ترین عرشه پشت بام نیز با نصب چمن مصنوعی به یک مکان استراحت جادویی و جذاب تبدیل می‌شود. داشتن یک فضای سبز دنج بر روی پشت بام شما مانند داشتن یک دروازه مخفی به یک سرزمین خیالی در وسط یک جنگل بتنی است. وقتی مهمانان خود را برای اولین بار به باغ خصوصی خود می‌برید چهره شاد آن‌ها دیدنی خواهد بود.

چمن مصنوعی روف گاردن پشت بام ارزان‌تر است

در شرایط‌ ایده‌آل رشد گیاهان آسان‌تر و ارزان‌تر است؛ اما ما در دنیای واقعی زندگی می‌کنیم که هزینه‌های مراقبت از باغ می‌تواند برای شما بسیار گران باشد؛ به خصوص اگر باغ شما روی پشت بام خانه قرار گرفته باشد. خطر آسیب آب به پشت بام شما به تنهایی کافی است تا شما از این کار صرف‌نظر نمایید. چمن مصنوعی مضرات باغ طبیعی را ندارد؛ به عنوان مثال، به جز تمیزکردن گاه به گاه نیازی به آبیاری ندارد؛ همچنین بسیار سبک‌تر از گیاهان زنده است که در کاشتهای عمیق به خاک نیاز دارند. قیمت چمن مصنوعی نسبت به روف گاردن طبیعی پایین‌تر بوده و چمن مصنوعی تزئینی به جلوگیری از خراب‌شدن زودهنگام سقف شما کمک می‌نماید.

استفاده از چمن مصنوعی هزینه‌های تعمیر و نگهداری سقف شما را در دراز مدت به همین دلیل کاهش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد پول خود را برای سایر پروژه‌های زیباسازی که در ذهن دارید پس‌انداز نمایید. حتی اگر بخواهید می‌توانید از چمن مصنوعی در داخل خانه خود استفاده کنید. چندین آموزش آنلاین در اینترنت در مورد نحوه انجام این کار وجود دارد.

نگهداری آسان

یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از چمن مصنوعی در طراحی روف گاردن این است که نگهداری آن بسیار کم است. پس از نصب، سطح مصنوعی شما فقط به مراقبت گهگاه نیاز دارد و نیازی به آبیاری یا چمن‌زنی ندارد. این امر چمن مصنوعی را به انتخاب‌ایده‌آلی برای یک روف گاردن کم‌تعمیر تبدیل می‌نماید و به شما فرصت عالی برای ایجاد فضایی خیره‌کننده می‌دهد که بتوانید در تمام تابستان از آن لذت ببرید.

چمن مصنوعی برای پشت بام

نصب چمن مصنوعی روف گاردن

اگرچه نصب چمن مصنوعی بسیار آسان و ساده است؛ اما بهتر است که متخصصان این کار را برای شما انجام دهند. آن‌ها علاوه بر اینکه محصول را بهتر می‌شناسند، ابزارهای لازم را نیز برای برش آن به شکل‌ها و اندازه‌هایی که با ابعاد پشت بام شما مطابقت داشته باشد دارند؛ همچنین شما مجبور نیستید همه کارها را انجام دهید و این به نفع شما است؛ زیرا حمل چمنها تا پشت بام خانه کار چندان آسانی نیست.

جمع‌بندی

نصب چمن مصنوعی روف گاردن یکی از گزینه‌های محبوب برای افرادی است که به هر دلیلی توان داشتن یک باغ طبیعی در پشت بام خود نیستند. استفاده از چمن مصنوعی در پشت بام شما دارای مزایای زیادی است. این مزایا شامل مفید بودن برای کودکان و حیوانات خانگی، نگهداری آسان، ارزان‌بودن، ایجاد ظاهر منحصربه‌فرد برای پشت بام، همیشه سبز بودن پشت بام، تمیز شدن آسان و عایق اضافی برای پشت بام می‌شود. برای نصب چمن مصنوعی به عنوان روف گاردن در پشت بام خود بهتر است از متخصصین این کار کمک بگیرید؛ زیرا آن‌ها تجربه کافی در نصب آن و همچنین ابزارهای لازم برای این کار را دارند. 

کد خبر: ۱۸۶٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha