۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
۸ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل جاده‌های روستایی نهاوند اختصاص یافت
نماینده مردم نهاوند در مجلس:

۸ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل جاده‌های روستایی نهاوند اختصاص یافت

همدان - نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از اختصاص هشت میلیارد تومان برای تکمیل جاده‌های روستایی نهاوند خبر داد.

به گزارش بازار؛ علیرضا شهبازی اظهار کرد: به منظور تکمیل و ادامه چند راه روستایی نهاوند مبلغ هشت میلیارد تومان اعتبار از منابع وزارت راه و شهرسازی به این شهرستان اختصاص یافت.

وی گفت: برای ادامه بهسازی و تکمیل محور روستای دهفول به برزول به مسافت یک هزار و ۶۰۰ متر مبلغ چهار میلیارد تومان از سوی معاونت راه‌های وزارت راه و شهرسازی اختصاص داده شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این محور از محورهای حادثه‌خیز و پرتردد روستایی در نهاوند به شمار می‌رود، افزود: پروژه از سال ۹۸ تا کنون به علت نبود اعتبار راکد مانده بود که با تخصیص اعتبار به زودی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: به منظور تکمیل راه گیان به نهاوند به طول ۱۷ کیلومتر که از مطالبات چندین ساله مردم روستاهای این منطقه است نیز مبلغ ۴ میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.
وی گفت: تعریض و آسفالت این محور از کرک تا گیان انجام شده و تعریض و زیر سازی آن از دهنو تا سه راهی زرّامین و از سه راهی زرّامین تا کرک در حال انجام است.

کد خبر: ۱۸۶٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha