۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
بهترین پلتفرم کسب درآمد در اینترنت، جایگزین اینستاگرام

بهترین پلتفرم کسب درآمد در اینترنت، جایگزین اینستاگرام

امروز می خواهیم در مورد موضوع مهم بهترین پلتفرم کسب درآمد در اینترنت به جای اینستاگرام صحبت کنیم.

به گزارش بازار، امروز می خواهیم در مورد موضوع مهم بهترین پلتفرم کسب درآمد در اینترنت به جای اینستاگرام صحبت کنیم. همه ما می دانیم که تا قبل از فیلتر شدن اینستاگرام بهترین شبکه اجتماعی برای کسب درآمد در ایران اینستاگرام بود و افراد زیادی ماهانه میلیاردی از طریق این کانال درآمد داشتند اما بعد از فیلتر شدن تمام این کسب وکارها متحمل ضرر شدند و چندسال پیش دقیقاً همین اتفاق برای تلگرامیا افتاد.

ناپایدار بودن شبکه های اجتماعی در ایران

اگر بگوییم یک شبکه اجتماعی پربازدیدترین و بهترین شبکه اجتماعی برای افراد و کسب درآمد است شاید این موضوع در کشورهای خارج صدق کند اما قطعاً شامل ایران نمی شود چرا که اگر یادتون باشه چندسال پیش افراد زیادی زندگی و سرمایه خودشون رو روی تلگرام سرمایه گذاری کردند اما بعد از مدتی تلگرام فیلتر شد و همه این کسب و کارها نابود شدند

بد نیست بدونید تلگرام روزی روزگاری بیش از ۶۰ درصد کل پهنای باند کشور را به خود اختصاص داده بود اما در نهایت فیلتر شد.

چندی پیش همین اتفاق برای اینستاگرام افتاد و افرادی که کسب وکار خودشون رو روی اینستاگرام بناکرده بودند ورشکست شدند. اما الان که اینستاگرام هم فیلتر شده بهترین پلتفرم اینترنتی برای کسب درآمد به جای اینستاگرام چیست؟

ریش و قیچی دست خودتون هست

شبکه های اجتماعی هرگز کنترل و مدیریت کاملش دست ما نبوده و نخواهد بود پس کار اشتباهی هست که بخواهیم کل کسب وکار خود را روی این پلتفرم ها بنا کنیم و تلاش زیادی برای رشد پیج یا هرچیزی در این پلتفرم ها کنیم. چرا که این پلتفرم ها فقط مکمل و کانالی برای بیشتر کردن درآمد در کنار کسب و کار اصلی است و نباید هدف و تمرکز اصلی ما باشد.

پس راهکار چیست؟ بهترین پلتفرمی که تا الان برای کسب درآمد ثابت بوده و به احتمال زیاد خواهد بود سایت هست. بله، اکثر افرادی که سایت داشتند بر خلاف کسب وکارهای اینستاگرامی در دوران فیلترینگ درآمد خوبی داشتند بنابراین اگر قصد دارید در اینترنت برای کسب درآمد فعالیت کنید بهترین و ثابت ترین پلتفرمی که می تونید روی آن حساب کنید گوگل است.

آیا می شود روی سایت حساب کرد؟

همه می دانیم که گوگل یکی از امکانات جداناپذیر افراد در دنیاست و تمام سایت ها با این موتور جستجو ارتباط مستقیمی دارد یعنی اگر سایتی وجود نداشته باشد گوگلی هم در کار نیست بنابراین سایت ها بهترین و ثابت ترین پلتفرمی است که می تونید روی آن حساب کنید و از طریق کسب درآمد مناسبی داشته باشید. حتی اگر گوگل هم فیلتر شود قطعاً ابزارهای جایگزین بازهم سایت هارا ایندکس خواهد کرد.

طراحی سایت کیت وردپس

سایت چیست ؟

سایت یک فضایی است که شما بر خلاف شبکه های اجتماعی بدون محدودیت می تونید کسب وکار خودتون رو شکل دهید و بی نهایت آن را توسعه دهید یعنی شما می تونید هر ویدیو، هر مقاله، هر عکس و هر اطلاعات دیگری که نیاز داشته باشید داخل سایت منتشر کنید و تمام بخش های سایت رو مطابق چیزی که دوست دارید استایل دهی کنید دقیقاً مثل یک خانه که دکور و تمام فضای آن مال خود شماست و در خانه اجاره ای نیستید که هر لحظه نگران دیسبل شدن پیج، فیلتر شدن و... باشید.

چگونه سایت طراحی می شود؟

حالا که یک آشنایت کلی با سایت پیدا کردید شاید سوالتون این باشه که سایت چگونه طراحی می شود؟ شاید فکر کنید برای راه اندازی طراحی سایت باید میلیون ها تومان هزینه کنید اما شما می تونید با دیدن آموزش طراحی سایت خودتون یاد بگیرید یک سایت رو راه اندازی کنید یا حتی از آن کسب درآمد کنید.

همچنین اگر در شروع قصد ندارید هزینه کنید و زمانی کافی هم دارید می تونید از آموزش های رایگان مثل آموزش وردپرس سایت کیت وردپرس برای راه اندازی سایت استفاده کنید. اما اگر زمان کافی برای این کار ندارید می تونید این کار رو به متخصصان بسپارید تا برای شما با قیمت مناسب انجام دهند.

برای طراحی سایت باید کجا برم؟

اگر قصد دارید سفارش طراحی سایت خودتون رو به شخص دیگری واگذار کنید باید بررسی کنید و فردی رو پیدا کنید تا علاوه بر قیمت مناسب کیفیت کار خوبی هم داشته باشد مثلاً برای دیدن لیستی از شرکت ها و افراد متخصص می تونید داخل گوگل جستجو کنید سفارش طراحی سایت تا نیاز نباشه زمان زیادی رو برای پیدا کردن طراحان سایت صرف کنید و با چند کلیک به متخصصان زیادی دست پیدا کنید.

بعد از راه اندازی سایت شما فروش ندارید!

بعضی از افراد فکر می کنند بعد از راه اندازی سایت در هفته دوم فروش آنها آغاز می شوند اما اصلاً اینگونه نیست برای کسب درآمد از سایت مثل تمام شبکه های اجتماعی شما باید هزینه کنید و مهم ترین هزینه شما زمان است که باید به صورت مستمر روی توسعه و رشد سایتتون کار کنید و کلمات پولساز حوزه کاری خودتون رو پیدا کنید و آنها را در نتایج گوگل بالا بیارید یا به اصلاح سئو کنید.

منبع : کیت وردپرس

کد خبر: ۱۸۶٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha