۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
تعلل ۸ ماهه ۲ وزارتخانه برای پیوستن به درگاه ملی مجوزها

تعلل ۸ ماهه ۲ وزارتخانه برای پیوستن به درگاه ملی مجوزها

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هشت ماه گذشته هیچ مجوزی از طریق درگاه ملی مجوزها صادر نکرده‌اند.

به گزارش بازار، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هشت ماه گذشته هیچ مجوزی از طریق درگاه ملی مجوزها صادر نکرده‌اند.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار در هشت ماه گذشته، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هیچ مجوزی از طریق درگاه ملی مجوزها صادر نکرده‌اند.

این دو وزارتخانه احتمالا از درگاه دیگری غیر از درگاه ملی مجوزها اقدام به ثبت درخواست صدور مجوز می‌کنند. بر اساس قانون، کلیه مراجع صادرکننده مجوز موظفند ثبت درخواست و صدور کلیه مجوزهای خود را به صورت الکترونیکی، بر اساس اولویت تعیین شده توسط دبیرخانه هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار، مطابق جزئیات مندرج در شناسنامه مصوب و از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور انجام دهند.

اقدام به صدور مجوز و ارائه خدمات خارج از موارد ثبت شده در این درگاه توسط مراجع صادرکننده مجوز به متقاضیان پس از مهلت مذکور ممنوع است.

صراحت قانون درباره صدور مجوزها صرفا از طریق درگاه ملی مجوزها به دلیل ایجاد شفافیت در فرآیند صدور مجوزها و تسهیل در ایجاد کسب و کار بوده است.

کد خبر: ۱۸۶٬۰۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha